מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:TPE

מצבים לבחירה:מולטי ספיד

אביזר:סט ויברטור עם הלבשות

מותג:Seven Creations

219.00

4Play – ויברטור עם ארבעה הלבשות שונות מבית היצרן הוותיק Seven Creations

תיאור

מיני ויברטור TPE היפואלרגני הוא מוצר ייחודי המשמש לגירוי פנימי וחיצוני. המוצר מעוצב ומעניק מראה אלגנטי ומרשים. בנוסף, הוא מגיע עם ארבע הלבשות שונות המעניקות חווית עינוג חיצונית ואנאלית. מוצר זה מיוצר על ידי יצרנית המוצרים המיניים הגדולה ביותר בעולם, Seven Creations.

כדי לשמור על המוצר ולהשתמש בו בצורה הטובה ביותר, חשוב לקחת בחשבון את ההוראות הבאות:
1) מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. כך ניתן להשיג הנאה מקסימלית ולחזק את התחושה.
2) לפני השימוש הראשון, יש לטעון את המוצר במשך שלוש שעות כדי להבטיח טעינה מקסימלית.
3) לאחר השימוש, יש להוציא את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי מיוחד המתאים למוצרי המין. מומלץ להשתמש בזה לאחר הניקוי, יש להשאיר את המוצר לייבוש לפני החזרתו לאריזה.

בסופו של דבר, על מנת להבטיח חוויה מהנה ובטוחה עם המיני ויברטור TPE היפואלרגני, חשוב להקפיד על תחזוקה ושימוש נכון.
4) יש לשמור על ניקיון המוצר ולא לשטוף אותו תחת מים רותחים או בשימוש חומרי ניקוי פולשניים, כדי למנוע פגיעה בחומרי העיבוד של המיני ויברטור.

5) יש לשים לב לא להשתמש במוצר אם יש תסמין של נזק או תקלה בכל חלק ממנו. במקרה כזה, יש להפסיק את השימוש ולפנות ליצרן או למוכר על מנת לקבל הוראות נוספות או לקבל תמיכה טכנית.

6) יש לשמור על המוצר במקום קריר ויבש, במקום שאין בו חשיפה לשמש הישירה או לקרני חום.

7) יש להרחיק את המוצר מילדים ובעלי חיים כדי למנוע נזקים ופציעות.

8) אין להשתמש במוצר במקרה של תחושות כאב או תסמין של חולשה. יש להיוועץ עם רופא לפני השימוש או אם יש חשש כלשהו לגבי השימוש בו.

9) יש להשתמש במוצר בצורה נכונה ובאופן שאינו מזיק לגוף ולבריאות. אין להשתמש בו באופן שמעבר למדרגת הנוחות והתענוג של המשתמש.

10) יש להפסיק את השימוש במוצר אם מתרחשות תסמינים של תגובה או רגישות עור, כגון גירוי, כאב או גירוי בעור. במקרה כזה יש להפסיק את השימוש ולהתייעץ עם רופא.

11) אין לשדרג את המוצר, להוסיף לו חלקים או לשנותו בכל צורה שהיא. זאת כדי למנוע פגיעה בבטיחות המוצר ובביצועיו.

12) במקרה של אי עמידה במדיניות האחזקה והשימוש, יתכן שתיפסק תקופת האחריות והתמיכה במוצר.

13) יש להחזיר את המוצר לייצור או למוכר במקרה של תקלה או נזק, ולא לנסות לתקן אותו בעצמך. ניסיונות לתקן את המוצר יכולים לגרום לנזק נוסף ולא יכולים לזכות בתמיכה או אחריות מהיצרן או מהמוכר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט ויברטור 4Play”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן