סט של ויברטור היניקה הטוב בעולם עם ויברטור טנגו בגרסה מוגבלת Womanizer – Premium Silver Delight

מידע נוסף

אביזר:ויברטור פרמיום + ויברטור טנגו של WE VIBE

מותג:Womanizer

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

זמן שימוש:עד 4 שעות

זמן טעינה:2 שעות

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:למכשיר היונק 12 מצבים שונים + טייס אוטומטי

1,300.00

הדגם האחרון והמתקדם ביותר של מותג הפרימיום הגרמני Womanizer עם ויברטור טנגו בגרסת Limited Edition

תיאור

מגוון הויברטורים הייחודים של המותג הגרמני Womanizer וחברת We Vibe אשר התחילו את מהפכת הויברטורים המבוססים על טכנולוגיית אויר. דגם ה- Womanizer Preimum הושק לראשונה במאי 2018 בברלין ונחשב לאביזר המין הטוב והמתקדם ביותר אשר פותח מעולם עבור נשים וזכה להיות בתוך קצר לויברטור הנחשק ביותר בקרב נשים באירופה וארה"ב. דגם זה מהווה שיאו של מחקר ופיתוח, אשר נערך בגרמניה במהלך השנים האחרונות המאפשר לנשים לחוות אורגזמה ואף רצף אורגזמות בקלות ובנוחות כפי שאף אביזר מין לא הצליח קודם לכן.

למוצר זה מצורף ויברטור הטנגו של חברת We Vibe.

 


כיצד עובדים הויברטורים של Womanizer:
"Pleasure Air Technology" הינה טכנולוגיה ייחודית המוגנת בפטנט, המאפשרת לענג ולעסות את הדגדגן באמצעות יצירת גלי יניקה וזאת ללא מגע פיזי עם הדגדגן, וזאת בניגוד לויברטורים הסטנדרטיים המעסים את הדגדגן באמצעות פעולת הרטט והמגע הישיר.
במה שונה הטכנולוגיה מזו של החברות המתחרות אשר גם מפתחות מוצרים דומים\חיקויים? אינספור פרסומים באתרים ובלוגים מובילים, נסיניות מקצועיות ונשים מן השורה מדווחות כי נכון להיום 
אף חברה מתחרה לא הצליחה להביא אותן לאורגזמה ולאותה עוצמת חוויה כפי שהצליחה הטכנולוגיה הייחודית אשר Womanizer פתחה. דברים זהים נשמעו גם על ידי לקוחותינו אשר רכשו את הדגמים הקודמים של החברה והתנסו במוצרים של החברות המתחרות.


כיצד משתמשים:
ראשית, יש לפסק את השפתיים על מנת לחשוף את הדגדגן. לאחר שהדגדגן נחשף, יש לקרב את הפיה ולהניח לה לעטוף את הדגדגן. ניתן לבחור מבין 2 פיות: קטנה ורגילה. באופן זה כל אישה תוכל למצוא את הפיה אשר מתאימה לנתוני גופה. כמו כן, גודל הפיה משפיע על אופי הפעולה של היניקה. לכן, כדאי ולהתנסות ב-2 הפיות וליהנות מחוויה מגוונת יותר.

ברירה ידנית של מצבים:
ה- Womanizer Premium מאפשר לבחור מבין 12 עוצמות יניקה שונות. העוצמה הראשונה הינה עדינה מאוד והעוצמה האחרונה הינה חזקה במיוחד. מגוון אפשרויות זה מאפשר לכל אישה למצוא את העוצמה המתאימה לה – גם נשים המעדיפות גירוי עדין וגם נשים אשר מעדיפות גירוי אינטנסיבי של הדגדגן.

מצב "טייס אוטומטי":
ה- Womanizer Premium הינו הויברטור הראשון והיחיד בעולם כיום המאפשר לאישה ליהנות כל פעם מחוויה חדשה. במצב ה-"טייס האוטומטי" הויברטור משנה מצבים באופן עצמאי ללא כל התערבות – הדבר מדמה התחושה כי מישהו אחר שולט בו.
ניתן לבחור מבין 3 מצבים שונים: עדין, בינוני וחזק במיוחד.
1) עדין: עוצמת היניקה בין רמה 1 ל-4.
2) בינוני: עוצמת יניקה בין רמה 1 ל-8.
3) חזק במיוחד: עוצמת יניקה בין רמה 1 ל-12.
בכל שימוש מחדש במצב ה-"טייס האוטומטי" ה- Womanizer Premium יוצר תבנית יניקה חדשה, כך שכל הפעלה מפתיעה מחדש וכל חוויה שונה מקודמתה.

מצב שקט ייחודי:
ה- Womanize Premium מצויד בחיישן ייחודי אשר מפעיל את פעולת היניקה רק כאשר הויברטור צמוד לגוף. כאשר מרחיקים את הויברטור מהדגדגן החיישן מזהה זאת והויברטור מפסיק את פעולתו. באופן זה, חיי הסוללה מתארכים ובמקביל נהנים פעולה שקטה יותר היות ובעת הצמדתו לדגדגן פעולת היניקה הופכת לשקטה יותר.

עמידות מלאה במים:
יתרון מרכזי של ה- Womanizer Premium הינו בהיותו עמיד לחלוטין בפני מים. עמידותו במים מאפשר להתנסות עימו במקלחת ובאמבטיה ללא כל חשש. כמו כן, הדבר הופך את פעולת הניקוי לנח וקל במיוחד באמצעות מים וסבון.

טעינה קלה ופשוטה:
דגם ה-Premium מגיע עם כבל טעינה USB אשר מתמגנט לבסיס הויברטור ומאפשר לחברו למחשב ולכל מתאם USB. זמן טעינה הינו כשעתיים  ומאפשר שימוש של עד 4 שעות רצופות!


סיבות נוספות מדוע Womanizer Premium הינו הויברטור הנחשק בעולם:
1) בתהליך הפיתוח ב- Womanizer נעזרו ב-137 נשים מרחבי העולם העוזרות לחברה לפתח את המוצר.
2) בתהליך העיצוב נבחנו כ-100 עיצובים שונים. העיצוב הנוכחי נמצא כארגונומי ביותר המאפשר שימוש נח והתאמה מירבית לגוף האישה.
3) יותר מ-99% מהמשתמשות העידו כי הצליחו להגיע לאורגזמה.
4) 80% מהנשים העידו כי הן הגיעו לאורגזמה תוך 2-3 דקות.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש.

כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותו של המוצר.

 

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט של ויברטור היניקה הטוב בעולם עם ויברטור טנגו בגרסה מוגבלת Womanizer – Premium Silver Delight”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן