פלאג אנאלי תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Bootie Small

מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:פלאג אנאלי למתחילים

אורך כולל:8 ס"מ

אורך חדירה:6 ס"מ

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

149.00

Bootie – פלאג אנאלי איכותי במיוחד למתחילים ומתחילות גודל Small מבית יצרנית אביזרי המין המובילה בגרמניה Fun Factory.

תיאור

פלאג אנאלי סיליקון איכותי במיוחד מסדרת AnalTOY המומלץ לנשים וגברים המעוניינים לחוות לראשונה חדירה אנאלית מהנה ומעגנת במיוחד. הפלאג מעוצב במיוחד לעינוג הפרוסטטה (נקודת הג'י הגברית) להעצמת האורגזמה בזמן יחסי המין או האוננות. בקניית פלאג אנאלי מבית Fun Factory מובטח לך שימוש בחומרים הטובים והמתקדמים ביותר ועיצוב השם דגש על רמה אסטית גבוהה ונוחות מירבית בזמן השימוש.

פאן פקטורי
פלאג אנאלי סיליקון ממותג AnalTOY הוא מוצר באיכות גבוהה המתאים לגברים ונשים שמעוניינים לחוות חוויה אנאלית מהנה ומעגנת. הפלאג מעוצב במיוחד כדי לספק עינוג לנקודת הג'י הגברית (הפרוסטטה) ולהגביר את האורגזמה בזמן היחסים או האוננות.

הרכישה של פלאג אנאלי ממותג Fun Factory מבטיחה לך שימוש בחומרים איכותיים ומתקדמים ביותר. המותג משקיע דגש על עיצוב אסתטי גבוה ונוחות מירבית בזמן השימוש. הפאן פקטורי הוא מותג מוביל בתחום צעצועי המין ומציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים ומעניינים.

אם אתה מחפש עיטוד מתקדם וטיפוח האיזון החדירה האנאלית, הפלאג אנאלי סיליקון ממותג AnalTOY הוא הבחירה המומלצת עבורך. תן לעצמך לחוות חוויה מרהיבה ומהנה בזמן היחסים או האוננות עם פלאג איכותי ומתקדם כזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Bootie Small”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן