מידע נוסף

חדירה:פלאג - 9 ס

אורך כולל:30 ס

אביזר:פלאג אנאלי וחרוזים אנאליים

מותג:You2Toys

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:פלאג - 2.6 ס

179.00

Sono N.54 – אביזר אנאלי מסדרת הפרימיום Sono של מותג אביזרי המין ההולנדי Shots.

המלאי אזל

תיאור

אביזר אנאלי פרימיום מסדרת Sono של מותג אביזרי המין ההולנדי Shots הוא פלאג המתאים במיוחד למשתמשים מתחילים. הפלאג מגיע עם קוטר מקסימלי של 2.6 ס"מ ואורך חדירה של עד 9 ס"מ. החרוזים של הפלאג מתרחבים בהדרגה ומגיעים עם קוטר מקסימלי של 2.4 ס"מ.

הפלאג מעניק למשתמשים חווית חדירה קלה ונוחה, ובנוסף, מספק גירוי מקסימלי בזמן החדירה. זהו אביזר מושלם עבור מי שרוצה לחדור בצורה מהנה ומרגשת.

כדי להבטיח חווית שימוש מושלמת, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ויחזק את התחושה במידה הכי גבוהה.

לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את האביזר עם מים נקיים וסבון. ניתן גם להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים למוצרי המין. כדי לשמור על האביזר במצב הטוב ביותר, יש להניחו להתייבש לגמרי לפני שממקמים אותו בקופסא.
מאפייני הפלאג האנאלי הפרימיום מסדרת Sono של Shots הם מרשימים. הפלאג מתאים במיוחד למשתמשים מתחילים, כאשר הוא מגיע עם קוטר מקסימלי של 2.6 ס"מ ואורך חדירה של עד 9 ס"מ. מה שמבחינו את הפלאג הם החרוזים שמתרחבים בהדרגה ובעלי קוטר מקסימלי של 2.4 ס"מ.

בנוסף, הפלאג מעניק חווית חדירה נוחה ונעימה בזכות המבנה המיוחד שלו. כלומר, הוא מספק גירוי מקסימלי בזמן החדירה ובאותו זמן מאפשר חדירה קלה ונוחה.

בכדי לשמור על הפלאג במצב הטוב ביותר ולהבטיח את השימוש המרבי שלו, ישנם כמה דברים חשובים לקחת בחשבון:

1) מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש עם מוצרי המין. זה יעזור להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. חשוב להבטיח שהפלאג יהיה נקי לחלוטין מכל סימן של חומרי סיכה או סבון.
3) לאחר הניקוי, יש להניח את הפלאג להתייבש לחלוטין לפני החזרתו לקופסא. זה יגן עליו מפגיעה או נזק במהלך האחסון.

בסופו של דבר, הפלאג האנאלי הפרימיום מסדרת Sono של Shots הוא מוצר איכותי ומפנק שיספק חוויה נעימה ומרגשת. כדאי להתחיל את השימוש בו בזהירות ולהבטיח את תחזוקתו הנכונה כדי למשוך את המרווח המרגיש ביותר ממנו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי משולב חרוזים אנאליים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן