מידע נוסף

מותג:Seven creations

אביזר:משאבת פין לגבר

אורך צילינדר:20 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

455.00

משאבת פין מקצועית לגבר של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

משאבה איכותית לגבר היוצרת ואקום על פין הגבר ובכך גורמת אפקט יניקה משמעותי. השימוש הממושך והנכון במשאבה עשוי לגרום להגדלת איבר המין במספר סנטימטרים נוספים. המשאבה עשויה ממשאבה ידנית נוחה לשימוש, עם מד לחץ PSI וצילינדר באורך 20 ס"מ. הצילינדר מכיל שרוול גומי המבטיח וואקום טוב יותר ושימוש יעיל יותר במשאבה.

חשוב לקרוא:

1) הזמן המומלץ לשימוש רצוף במשאבה הינו 10-15 דקות.
2) שימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ועוזר בתהליך האטימה ליצירת וואקום.
3) לשימור הזקפה יש להשתמש בטבעת זקפה אשר שומרת את הדם בפין – השימוש בטבעת הינו עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות פין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש במידה ונעשה שימוש נכון. במידה וחווים כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש. יש להפסיק את השימוש במידה וצבע הפין הופך לסגולכחול.
משאבת הוואקום היא אביזר איכותי ויעיל לגברים שמעוניינים לשפר את זיקפתם. השימוש במשאבת מביא ליתר גמישות וגודל יצרן מוגדר על ידי הסברה שאומרת כי המשאבה מגדילה את אורך האיבר במספר סנטימטרים נוספים.

המשאבה עשויה מחומרים איכותיים ונוחה לשימוש. היא מגיעה עם מד לחץ PSI שמסייע בקביעת הלחץ הנכון. הצילינדר של המשאבה באורך 20 ס"מ ומעוצב בצורה המתאימה להכנסת הפין. כמו כן, בצילינדר נמצא שרוול גומי המבטיח וואקום יעיל ושימוש נוח יותר.

כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, חשוב להקפיד על כמה נקודות חשובות. ראשית, זמן השימוש המומלץ למשאבה הוא 10-15 דקות. ניתן להשתמש בחומר סיכה כדי להגביר את נוחות השימוש ולעזור בתהליך האטימה ליצירת וואקום.

בנוסף, כדי לשמור על זיקפה ארוכת טווח, מומלץ להשתמש בטבעת זקפה שתשמור על זרימת הדם בפין. זמן השימוש המומלץ לטבעת הוא עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.

משאבות הפין הן אביזר בטוח לשימוש כאשר משתמשים בהן בצורה נכונה. אם מופיע כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש מיד. כמו כן, אם צבע הפין הופך לסגול או כחול, יש להפסיק את השימוש.

משאבת הוואקום של Seven Creations היא פתרון מעולה לשיפור זיקפת הגברים. בשימוש תקופתי ונכון, היא יכולה להביא לתוצאות מרשימות ולשיפור מוחשי בגודל ובזיקפת האיבר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פין איכותית עם מד לחץ Seven Creations – Red Line”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן