מידע נוסף

מותג:Seven creations

אביזר:משאבת פין לגבר אוטומטית

אורך צילינדר:21 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

480.00

Autopump – משאבת פין מקצועית דיגיטלית לגבר של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

משאבה אוטומטית לגברים: נוחות ותועלת

משאבת הפין האוטומטית היא פתרון מעולה עבור אלו שאין להם זמן או רצון לעסות עם משאבות מסורבלות. המשאבה היא פשוטה לשימוש, והיא יוצרה במיוחד כדי ליצור אפקט יניקה משמעותי ולשמור על זיקפה.

בנוסף לנוחות השימוש, מחקרים מראים ששימוש ממושך במשאבה יכול להוסיף סנטימטרים נוספים לאורך הפין. לכן, אם אתם מעוניינים להוסיף קצת גודל, המשאבה הזו עשויה בדיוק בשבילכם.

המשאבה מיוצרת על ידי יצרנית האביזרים המיניים המובילה – Seven Creations. היא משולבת עם מד לחץ PSI וצילינדר באורך 21 ס"מ, בו נכנס הפין. הצילינדר מכיל שרוול גומי המסייע ביצירת וואקום טוב יותר ובשימוש יעיל יותר.

חשוב לקחת בחשבון את ההוראות הבאות:
1) מומלץ להשתמש במשאבה במשך 10-15 דקות בכל שימוש.
2) שימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ומסייע בתהליך האטימה ליצירת וואקום.
3) כדי לשמור על זיקפה, ניתן להשתמש בטבעות זיקפה ששומרות על זרימת הדם בפין. טבעות אלו יכולות להימשך עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות הפין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש כאשר הן משמשות כראוי. אם מתחילים להרגיש כאב או חוסר נוחות קיצוניים, יש להפסיק את השימוש. כמו כן, יש להפסיק את השימוש אם צבע הפין משתנה לסגולכחול.

בסיכום, המשאבה האוטומטית לגברים היא פתרון מעולה למי שרוצה נוחות ותועלת בשימוש. היא מעניקה תחושת יניקה משמעותית ומסייעת בשמירה על זיקפה. כמו כן, עם שימוש נכון וממושך, ניתן ליהנות מהוספת סנטימטרים לאורך הפין.
ישנם רבים מכם שמעדיפים לחסוך מאמץ ולא להתעסק עם פימות ידניות או כדורי ניפוח. אם אתם בין האנשים הללו, המשאבה האוטומטית הזו בדיוק בשבילכם. מדובר במשאבה איכותית היוצרת וואקום על פין הגבר בלחיצה על כפתור אחת. התוצאה? אפקט יניקה משמעותי השומר על זיקפה. כמו כן, מחקרים מראים ששימוש ממושך במשאבה עשוי להגדיל את אירוך המין במספר סנטימטרים נוספים.

המשאבה נוצרה על ידי Seven Creations, יצרנית אביזרי המין המובילה. היא מורכבת ממשאבה דיגיטלית עם מד לחץ PSI וצילינדר באורך 21 ס"מ שיש למקם בתוכו את הפין. בתוך הצילינדר ישנו שרוול גומי המבטיח וואקום טוב יותר ושימוש יעיל יותר במשאבה.

נוסף לכך, רשומות חשובות שחשוב לקחת בחשבון:
1) הזמן המומלץ לשימוש רצוף במשאבה הוא 10-15 דקות.
2) שימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ומסייע בתהליך האטימה ליצירת וואקום.
3) טבעות זיקפה שומרות על הדם בפין ומתחילים מומלצים להשתמש בהן עד 20 דקות, בעוד מנוסים יכולים להשתמש בהן עד 30 דקות.
4) משאבות הפין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש כאשר משתמשים בהם בדרך נכונה. אם מתחילים מרגישים כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש. כמו כן, אם צבע הפין הופך לסגול או כחול, יש להפסיק את השימוש.

המשאבה האוטומטית הזו היא דרך נוספת ונוחה לשמירה על זיקפה ולשיפור תחושות המין. תיהנו מהיתרונות שהיא מציעה ותשפרו את חיי המין שלכם בצורה קלה ונוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פין אוטומטית איכותית לגבר”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן