מידע נוסף

מותג:Bath-Math

אביזר:משאבת פין לגבר

אורך צילינדר:כ-20 ס"מ

560.00

משאבת פין סידרה 5 מהמותג הטוב בעולם למשאבות גברים Bath-Mate.

תיאור

משאבת פין פרימיום מסדרה 5 של משאבות ההידרו הייחודית העובדת באמצעות מים, מבית מותג הפרימיום לגברים Bathmate הבריטית, התפרסמה בעולם כמתקדמת ומומלצת. משאבה זו הפכה לאחת הטובות ביותר בתחום אביזרי המין לגבר באירופה ובארה"ב.

המשאבה מגיעה עם הוראות שימוש פשוטות ונוחות לביצוע. כדי להשתמש בה, יש למלא את המשאבה במים חמימים ולהכניס את האיבר לתוך המשאבה. לאחר מכן, יש להצמיד את המשאבה כנגד הגוף ולהחזיק במשך 5 דקות. במהלך השימוש, יש ללחוץ על המשאבה כל 5 דקות על מנת להגביר את הלחץ. זמן השימוש הכולל הוא 20 דקות. לאחר סיום השימוש, יש לשחרר את המים באמצעות השסתום הנמצא במשאבה.

מומלץ לבצע את הפעולה מספר פעמים בשבוע על מנת ליהנות מתוצאות מרשימות וזקפה חזקה יותר עם המשאבה הייחודית הזו.
המשאבת פין פרימיום מסדרה 5 של Bathmate היא משאבה הייחודית העובדת באמצעות מים ומותאמת לשיפור והגברת הגודל והחוזק של האיבר המיני הגברי. משאבת הפין הזו נחשבת לאחת הטובות ביותר בעולם, והיא פופולרית במיוחד באירופה ובארה"ב.

היתרונות של משאבת פין פרימיום מסדרה 5 הם רבים ומשתנים. השימוש במשאבה זו יכול להביא לשיפור בזרימת הדם לאיבר המיני הגברי ולהגברת השפעתו. בנוסף, המשאבה עשויה מחומרים איכותיים ועמידים שמבטיחים את עמידותה וארכיונה לאורך זמן.

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר משאבת הפין, מומלץ להפעיל אותה בהוראות השימוש המצורפות:

1. מלאו את המשאבה במים חמימים.
2. הכניסו את האיבר המיני לתוך המשאבה והצמידו את המשאבה כנגד הגוף למשך 5 דקות.
3. לחצו על המשאבה כל 5 דקות על מנת להגביר את הלחץ בתוך המשאבה. זמן השימוש המומלץ הוא 20 דקות.
4. לאחר 20 דקות, שחררו את המים באמצעות השסתום המצוי במשאבה.

מומלץ לבצע את הפעולה כמספר פעמים בשבוע על מנת ליהנות מתוצאות טובות ולהגביר את הזקפה והחוזק של האיבר המיני לאורך זמן.

לסיכום, משאבת פין פרימיום מסדרה 5 היא כלי יעיל ומומלץ לשיפור הגודל והחוזק של האיבר המיני הגברי. בעזרת הוראות השימוש, ניתן ליהנות מתוצאות מרשימות ולשפר את הביטחון המיני והתחושה הכללית במיטה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פין פרימיום HYDROMAX5 Pump”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן