מידע נוסף

מותג:Seven creations

אביזר:משאבת פין איכותית לגבר

אורך צילינדר:21 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

499.00

Momentum- משאבת פין לשיפור הזיקפה עם מד לחץ של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

למי שמחפש מכשיר חזק ועוצמתי ליניקה חזקה, משאבה איכותית בדיוק בשבילכם! המשאבה מיוצרת ע"י Seven Creations, היצרנית המובילה של אביזרי המין. הידית המותקנת בראש המשאבה מסייעת ביצירת אפקט יניקה משמעותי, תוך שמירה על זיקפה. לגברים שמתעניינים בהגדלת איבר המין, קיימים מחקרים שמראים ששימוש ממושך במשאבה עשוי להגדיל אותו במספר סנטימטרים נוספים. המשאבה נוחה לשימוש עם צילינדר באורך 21 ס"מ ובקוטר של 5.5 ס"מ, ומגיעה עם מד לחץ לבקרת הוואקום. סרגל המדידה מוטבע על הצילינדר ומאפשר לנטר את מדידת האיבר המין. הצילינדר מכיל שרוול גומי מסיליקון, שמסייע ביצירת וואקום טוב יותר. המשאבה מומלצת במיוחד לשיפור הזיקפה.

חשוב לקרוא:
1) הזמן המומלץ לשימוש רצוף הוא 10-15 דקות.
2) שימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ועוזר בתהליך האטימה ליצירת וואקום.
3) לשימור הזקפה יש להשתמש בטבעת זקפה, השומרת על הדם בפין. טבעת הזקפה יש להשתמש בה עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות הפין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש, בהתאם לשימוש נכון. במידה ומופיעים כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש. יש להפסיק את השימוש במידה וצבע הפין הופך לסגולכחול.
המשאבה הינה פתרון מומלץ לגברים שמחפשים להגביר את גודל ועוצמת הפין שלהם. היתרון המשמעותי של משאבה זו הוא היכולת שלה ליצור אפקט יניקה חזק, המסייע בשמירה על זיקפה ומסייע בשיפור הזיקפה. מחקרים רבים מצביעים על תועלת השימוש הממושך במשאבה, שמגדיל את איבר המין במספר סנטימטרים נוספים.

המשאבה מיוצרת על ידי חברת Seven Creations, המובילה בתחום אביזרי המין. היא מגיעה עם צילינדר באורך 21 ס"מ ובקוטר של 5.5 ס"מ, המאפשר להכניס בקלות את הפין. הצילינדר מצויד במד ידית ניפוח ובקרת מד לחץ, המסייעים ביצירת וואקום חזק ומדויק. כמו כן, ישנו שרוול גומי מסיליקון נעים המבטיח אטימה מיטבית ושימור טוב של הואקום.

חשוב לקחת בחשבון כמה נושאים חשובים בעת השימוש במשאבה. ראשית, מומלץ להשתמש בה במשך זמן קצר, בין 10 ל-15 דקות במדיום. שימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ועוזר בתהליך האטימה ויצירת הואקום. כמו כן, על מנת לשמור על זיקפה אופטימלית ולמנוע נזקים, מומלץ להשתמש בטבעת זקפה שתשמור על הדם בפין. טבעת זקפה יכולה לשמש עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.

נכון לכל כלי עזר בתחום זה, חשוב להשתמש במשאבה בצורה נכונה ולהימנע משימוש שגוי. משאבות פין נחשבות לבטוחות לשימוש כאשר מצומצם סיכון הסינון והזינוקים. במידה ומתרחש כאב או חוסר נוחות קיצונית במהלך השימוש, מומלץ להפסיק את השימוש מיד. כן, יש להפסיק את השימוש במידה וצבע הפין הופך לסגול או כחול.

סיכום היתרונות של משאבת הפין הזו הם היכולת ליצור אפקט יניקה חזק, שמסייע בשמירה על זיקפה ובשיפור הזיקפה. היא נוחה לשימוש ומגיעה עם מד ידית ניפוח ובקרת מד לחץ. בנוסף, הצילינדר מצויד בשרוול גומי מסיליקון נעים ומשאבת הפין כוללת טבעת זקפה לשימור הזיקפה. כל זאת מבטיחה את הביצועים המיטביים והתוצאות האופטימליות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פין מיוחדת ואיכותית לגבר Seven Creations – Momentum”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן