מידע נוסף

מותג:Mojo

אביזר:משאבת פין לגבר

אורך צילינדר:20 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

240.00

משאבת פין איכותית לגבר של מותג אביזרי המין המוביל Mojo.

תיאור

משאבה איכותית לגבר היוצרת ואקום על פין הגבר ובכך גורמת אפקט יניקה משמעותי אשר גורם לשמירה על זיקפה. בנוסף, בשימוש ממושך ונכון יש סברה שאומרת אשר המשאבה מגדילה את איבר המין במספר סנטימטרים נוספים. המשאבה מגיעה עם צילינדר באורך 21 ס"מ שנועד להכניס את הפין. כדי להגביר את החוויה וההנאה בזמן השימוש, המשאבה מצויה עם פתח בדמות איבר נשי.

חשוב לקרוא:
1) הזמן המומלץ לשימוש רצוף במשאבה הינו 10-15 דקות.
2) שימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ועוזר בתהליך האטימה ליצירת וואקום.
3) לשימור הזקפה יש להשתמש בטבעת זקפה אשר שומרת את הדם בפין – השימוש בטבעת הינו עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות פין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש בעת שימוש נכון. במידה וחווים כאב או חוסר נוחות קיצונית יש להפסיק את השימוש. יש להפסיק את השימוש במידה וצבע הפין הופך לסגולכחול.
משאבת האיכות הזו מציעה פתרון ייחודי ויעיל לגברים המעוניינים לשפר את זיקפתם ולהעניק לעצמם חווית מין משופרת. משאבת הפין מיוצרת על ידי החברה המובילה Seven Creations והיא מותאמת במיוחד לשימוש נוח ויעיל.

המשאבה פועלת באמצעות יצירת אפקט יניקה על פין הגבר. היכולת של המשאבה ליצור אפקט יניקה משמעותי מסייעת לשמור על זיקפה מרשימה ומסייעת בהגדלת אורך הפין במספר סנטימטרים נוספים.

המשאבה עשויה מחומר איכותי ונוח לשימוש. היא מגיעה עם צילינדר באורך 21 ס"מ, בתוך הצילינדר יש להכניס את הפין. כדי להעניק חווית מין משוגשגת ומרתקת, המשאבה מגיעה עם פתח בדמות איבר נשי.

חשוב לקחת בחשבון מספר נוסף של נקודות עיקול ושימור הזיקפה:

1) מומלץ להשתמש במשאבה בזמן רצוף של 10-15 דקות בכל שימוש.
2) שימוש בחומר סיכה יכול להגביר את נוחות השימוש ולעזור בתהליך האטימה ליצירת וואקום.
3) לשימור הזיקפה מומלץ להשתמש בטבעת זקפה השומרת על הדם בפין. טבעת זקפה ניתן להשתמש בה עד 20 דקות עבור מתחילים ועד 30 דקות עבור מנוסים.
4) משאבות הפין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש כאשר משתמשים בהן בצורה נכונה. במקרה של כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש. כמו כן, יש להפסיק את השימוש אם צבע הפין הופך לסגולכחול.

השימוש במשאבת הפין מספק תוצאות מרשימות ומשפר את הביטחון האישי והשלמות המינית של הגבר. בעזרת המשאבה הזו, ניתן ליהנות מחווית מין משופרת ולהגביר את התענוג המיני לזוגיות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פין איכותית Mojo – Zero Gravity”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן