מידע נוסף

מותג:Bath-Math

אביזר:משאבת פין לגבר

סידרה:סידרה 7

צבע צילינדר: כחול

690.00

משאבת פין סידרה HYDROMAX 7 מהמותג הטוב בעולם למשאבות גברים Bath-Mate.

תיאור

משאבת פין הידרומקס פרימיום מסדרה 7 היא משאבת הידרו מתקדמת שעובדת בצורה חזקה יותר מסדרת הידרו הקודמת. היא מיוצרת על ידי המותג הבריטי Bathmate, המוכר במיוחד באירופה ובארה"ב. משאבת ההידרומקס הפרימיום היא אחת מהמשאבות הטובות ביותר בעולם והפכה לשם דבר בעולם אביזרי המין לגבר.

השימוש במשאבת ההידרומקס פרימיום הוא פשוט ויעיל. הנה הוראות השימוש:

1) מלאו את המשאבה במים חמימים.
2) הכניסו את האיבר לתוך המשאבה והצמידו אותה כנגד הגוף למשך 5 דקות.
3) לחצו על המשאבה כל 5 דקות כדי להגביר את הלחץ. זמן השימוש הכולל הוא 20 דקות.
4) לאחר 20 דקות, שחררו את המים באמצעות השסתום במשאבה.

מומלץ לבצע את הפעולה מספר פעמים בשבוע כדי ליהנות מתוצאות מירביות ולהשגת זקפה חזקה ותוצאות שמתמידות.
המשאבת פין הידרומקס פרימיום מסדרה 7 היא משאבת הידרו מתקדמת שמעניקה תוצאות יעילות ומרשימות במיוחד לגברים. המשאבת מיועדת לשיפור והגברת גודל האיבר המיני, והיא נחשבת לאחת ממשאבות הידרו המובילות בעולם.

המשאבת פין הידרומקס פרימיום מסדרה 7 מעוצבת בצורה חדשנית ויציבה, המאפשרת עבודה חזקה יותר ב-35% מהדגמים הקודמים. זה בזכות השילוב של המים החמימים והלחץ המתוכנת של המשאבה שגורם לתחושת המתיחה וההרפיה של האיבר המיני.

השימוש במשאבת פין הידרומקס פרימיום הוא פשוט ונוח. עליך למלא את המשאבה במים חמימים ולהכניס את האיבר לתוך המשאבה. לאחר מכן, עליך להצמיד את המשאבה כנגד הגוף ולהתחיל בתהליך המתיחה. מומלץ להשתמש במשאבה במשך כ-5 דקות וללחוץ על המשאבה כל 5 דקות על מנת להגביר את הלחץ.

זמן השימוש המומלץ למשאבת הידרומקס פרימיום הוא 20 דקות. לאחר סיום השימוש, עליך לשחרר את המים מתוך המשאבה באמצעות השסתום שבה.

מומלץ לבצע את פעולת השימוש במשאבת פין הידרומקס פרימיום מספר פעמים בשבוע על מנת להשיג תוצאות טובות ולהנות מזקפה חזקה יותר ולאורך זמן.

המשאבת פין הידרומקס פרימיום היא הבחירה המושלמת לכל גבר שמעוניין לשפר את גודל האיבר המיני ולהשיג תוצאות מרשימות ומפתיעות. עם המשאבת המתקדמת הזו, תוכל להרגיש ביטחון עצמי ולחוות חוויה מינית משופרת ומושלמת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פין פרימיום HYDROMAX 7 Pump – צילינדר כחול”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן