מידע נוסף

מותג:Bath-Math

אביזר:משאבת פין לגבר

סידרה:סידרה 7

צבע צילינדר: שקוף

680.00

משאבת פין סידרה HYDROMAX 7 מהמותג הטוב בעולם למשאבות גברים Bath-Mate.

תיאור

משאבת פין הידרומקס פרימיום מסדרה 7 של משאבות ההידרו היא פתרון מתקדם ואיכותי לגברים שמעוניינים לשפר את גודלם וזקפתם המינית. המשאבה עובדת באופן חזק יותר ב-35% מסידרת ההידרו הרגילה, והיא מבוססת על מים מותאמים במיוחד של מותג הפרימיום לגברים Bathmate הבריטי. משאבת ההידרומקס היא אחת מהמשאבות המובילות בעולם היום וזכתה להכרה רבה בתחום אביזרי המין לגברים באירופה ובארה"ב.

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר עם משאבת ההידרומקס פרימיום, יש להקפיד על ביצוע הוראות השימוש המדויקות. הנה הוראות השימוש:

1) מילוי המשאבה: יש למלא את המשאבה במים חמימים. ניתן להשתמש במים חמימים מהמקלחת או להתקלח קודם כל על מנת לחמם את האיבר.

2) הכנסת האיבר לתוך המשאבה: בעזרת קצה המשאבה, יש להכניס את האיבר לתוך המשאבה ולהצמיד את המשאבה על הגוף, בצורה צמודה ונוחה. יש לוודא שהאיבר מסומן נכונה בקווים המתאימים על המשאבה.

3) לחיצה והגברת הלחץ: לאחר ההצמדה, יש ללחוץ על המשאבה ביד אחת ולהפעיל לחץ על האיבר. מומלץ ללחוץ כל 5 דקות על מנת להגביר את הלחץ באיבר. זמן השימוש המומלץ הוא 20 דקות.

4) שחרור הלחץ: לאחר 20 דקות של שימוש, יש לשחרר את הלחץ באמצעות השסתום שבמשאבה. יש להפעיל את השסתום ולהוציא את המים מהמשאבה בזהירות.

למיטב התוצאות, מומלץ לבצע את הפעולה מספר פעמים בשבוע ולתת לאיבר להתרגל ולהתאושש בין השימושים. עם השימוש המתכוונן והתמיכה הנכונה, תוכלו ליהנות מזקפה חזקה, מוגברת ומתמידה על אורך הזמן.

בסיכום, משאבת ההידרומקס פרימיום מסדרה 7 היא פתרון מתקדם ואיכותי לגברים שמעוניינים לשפר את גודלם וזקפתם המינית. היא מציעה חוויה ייחודית ומותאמת אישית, והשימוש הנכון בה יכול לספק תוצאות מרשימות.
המשאבת פין הידרומקס פרימיום מסדרה 7 של משאבות ההידרו היא המשאבה העובדת בצורה החזקה ביותר בשוק היום. היא מספקת ביצועים מתקדמים ויעילים יותר מסידרת ההידרו הרגילה, עם שיפור ביצועים של עד 35%. זהו כלי המין המוביל בשוק היום והוא מוערך על ידי לקוחות ברחבי העולם.

משאבת ההידרומקס פרימיום עובדת באמצעות מים והיא מגוונת באופציות הידרומקס השונות, תוך שימוש במים חמים. המים מסייעים ביציבה ותמיכה בעבודה היעילה של המשאבה. תהליך השימוש במשאבת הידרומקס פרימיום פשוט וקל לביצוע, והוא מספק תוצאות יעילות בזמן קצר.

הוראות שימוש:

1) יש למלא את המשאבה במים חמימים.

2) יש להכניס את האיבר לתוך המשאבה ולהצמיד את המשאבה כנגד הגוף במשך 5 דקות.

3) יש ללחוץ על המשאבה כל 5 דקות במטרה להגביר את הלחץ. זמן השימוש הכולל הינו 20 דקות.

4) לאחר 20 דקות יש לשחרר את המים באמצעות השסתום אשר במשאבה.

*מומלץ לבצע את הפעולה מספר פעמים בשבוע וליהנות מזקפה חזקה יותר ולאורך זמן.


למעוניינים לרכוש את משאבת הידרומקס פרימיום מסדרה 7, ניתן לבקר באתר שלנו ולהזמין אותה במחיר מבצעי ומשתלם. בנוסף, יש לקחת בחשבון את ההוראות לשימוש נכון על מנת להשיג את התוצאות המיטביות. עם משאבת הידרומקס פרימיום מסדרה 7, תוכלו ליהנות מחוויה ייחודית ומרשימה שתשפר את התחושה, המראה והביטחון שלכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פין פרימיום HYDROMAX 7 Pump – צילינדר שקוף”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן