מידע נוסף

מותג:Seven creations

אביזר:משאבת פין לגבר אוטומטית

אורך צילינדר:21 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

549.00

Autopump – משאבת פין מקצועית לגבר בלחיצת כפתור של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

משאבה אוטומטית לגברים – פיתרון לעצלנים

האם אתה אחד מהאנשים שאין להם כוח או רצון להשתמש במשאבה ידנית? או שאולי אתה מחפש דרך נוחה יותר לשמור על זיקפתך? אם כן, אז המשאבה האוטומטית הזו היא בדיוק מה שאתה צריך!

משאבה איכותית אוטומטית לגברים היוצרת ואקום על פין הגבר בלחיצת כפתור אחת. באמצעות האפקט היניקה שהמשאבה יוצרת, היא יכולה לשמור על זיקפתך ולגרום לה להתרחב כמו עוד כמה סנטימטרים נוספים. המשאבה נוצרה על ידי המותג המוביל Seven Creations, המפיק אביזרי מין איכותיים.

המשאבה נוחה לשימוש, עם צילינדר באורך 21 ס"מ ובקוטר של 5.5 ס"מ. כל שעליך לעשות הוא להכניס את הפין לתוך הצילינדר וללחוץ על הכפתור. עם השרוול הגומי המובנה בצילינדר, המשאבה מבטיחה את יציבות הוואקום ותורמת לשיפור הזיקפה.

בכדי להפוך את השימור על זיקפתך ליעיל וחסכוני, ישנם כמה נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון:
1) מומלץ להשתמש במשאבה במשך 10-15 דקות בכל פעם.
2) שימוש בחומר סיכה יכול להגביר את נוחות השימוש ולעזור ביצירת וואקום.
3) לשמירה על זיקפתך, ניתן להשתמש בטבעת זיקפה שתשמור על זרימת הדם בפין. מומלץ להשתמש בטבעת זיקפה במשך 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) השימוש במשאבות פין נחשב לבטוח כאשר מתוך שימוש נכון. אם אתה חושב שיש כאב או חוסר נוחות קיצונית, עליך להפסיק את השימוש. כן יש להפסיק את השימוש אם הפין משתנה לצבע סגול או כחול.

אז למה לחכות? תנסה את המשאבה האוטומטית לגברים ותרגיש את ההבדל!
המאמר מציג את המשאבה האוטומטית לגבר, שהיא פתרון מושלם עבור אלה שמעדיפים לחסוך במאמץ ולא להתעסק עם ידית או כדור ניפוח. המשאבה מיוצרת על ידי יצרנית המובילה Seven Creations והיא איכותית ויעילה. השימוש הנכון במשאבה גורם לאפקט יניקה משמעותי שמשמר את הזיקפה, ומחקרים מראים ששימוש ממושך בהם גורם להגדלת האיבר המין במספר סנטימטרים נוספים.

המשאבה נוחה לשימוש בצילינדר באורך 21 ס"מ ובקוטר של 5.5 ס"מ, והיא מגיעה עם שרוול גומי המבטיח וואקום טוב יותר. חשוב לקרוא ולהבין את ההנחיות לשימוש המשאבה כדי להבטיח תוצאות טובות ולשמור על הזיקפה.

הזמן המומלץ לשימוש רצוף במשאבה הינו 10-15 דקות, ושימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ועוזר בתהליך האטימה ליצירת וואקום. כדי לשמור על הזקפה, יש להשתמש בטבעת זקפה ששומרת את הדם בפין. משך השימוש בטבעת יש להתאים לפי ניסיון ומומחיות.

חשוב לזכור שמשאבות פין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש כאשר משתמשים בהן בהתאם להוראות. במידה ומופיעים כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש. כמו כן, אם צבע הפין הופך לסגול או כחול, יש להפסיק את השימוש מיד.

משאבת הפין האוטומטית היא פתרון מעולה לאלו שרוצים להינות מינית טובה ולשמור על הזיקפה, בלי להתעסק עם מכשולים ומאמץ מיותר. היא מבטיחה תוצאות מרשימות והיא נוחה לשימוש. הזמינו עכשיו ותיהנו מינית מרגשת ומשפרת עם משאבת הפין האיכותית הזו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פין אוטומטית איכותית לגבר Seven Creations – Auto Pump”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן