מידע נוסף

אביזר:סטרפ און עם 10 מצבי רטט.

מותג:Excellent Power

עשוי מ:PVC + ABS

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:2 AA (כלולות)

קוטר מירבי:כ-4 ס"מ

אורך חדירה:15 ס"מ

אורך כולל:17.8 ס"מ

449.00

סטרפ און איכותי הכולל ויברטור ריאליסטי של מותג אביזרי המין Excellent Power

תיאור

סטרפ און מקצועי של מותג אביזרי המין Excellent Power הוא ה- Sexxbian. הסטרפ און הזה נחשב לאחד מהסטרפים הנוחים ביותר בעולם, בזכות הרצועות הרחבות המתכווננות במיוחד. הרצועות מתמיכות במקוטר של 63 ס"מ עד קוטר גוף של 132 ס"מ, ומספקות תמיכה נוספת ונוחות מרבית. הן עשויות מחומר דמוי עור איכותי ועמיד במיוחד, שמאפשר ליהנות מסקס אגרסיבי במיוחד. הסטרפ און מצויד בויברטור דק באורך חדירה של כ-15 ס"מ, ומגיע עם 10 מצבי רטט שונים שניתן לשלוט בהם בקלות ונוחות באמצעות השלט המצורף. הטבעת המתכת העמידה במיוחד שמותקנת בסטרפ און מתאימה לרוב סוגי הדילדואים.

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סטרפ-און, במבחר גדלים שונים ובאיכות מעולה.
הסטרפ און המקצועי של מותג Excellent Power – הסטרפ און המהנה והנוח ביותר בעולם

הסטרפ און ה- Sexxbian של מותג Excellent Power הוא אחד מהסטרפים המובילים והנחשבים למהנים ביותר בעולם. בעזרת רצועות רחבות ומתכווננות במיוחד, הסטרפ און הזה מספק תמיכה מושלמת גם לזירוז ולזקיקה בקוטרים גדולים. הרצועות המיוחדות האלו מתאימות לקוטר של 63 ס"מ ועד קוטר גוף של 132 ס"מ, מעניקות תמיכה נוספת ומבטיחות חווית סטרפ און נוחה ומהנה.

לא רק שהרצועות הן המתכווננות ביותר, הן גם עשויות מחומר דמוי עור איכותי ועמיד במיוחד, המאפשר חווית סקס אגרסיבית ומרתקת מאוד. לסטרפ און זה יש גם ויברטור דק ועמיד באורך חדירה של כ-15 ס"מ, המאפשר לך ליהנות מ-10 מצבי רטט שונים לבחירה. בעזרת השלט המצורף, תוכל לשלוט בקלות ובנוחות ברמת הרטט המועדפת עליך.

הסטרפ און מצויד גם בטבעת מתכת עמידה במיוחד, המתאימה לרוב סוגי הדילדואים ומבטיחה חווית שימוש נוחה ומהנה לאורך זמן.

באתר שלנו תוכל למצוא מגוון רחב של סטרפ-אונים, כולל את הסטרפ און המקצועי של Excellent Power, במבחר גדלים שונים. אנו מבטיחים לך רתמה איכותית ומוצרים בעלי איכות גבוהה ביותר.

אל תחמיאו על המילים אביזרי המין כי זה לא נכון במילים שלי תודה

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סטרפאון מקצועי 15 ס"מ Excellent power – Sexxbian”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן