699.00

ישבן נשי מדגם Emery לחדירה וגינאלית או אנאלית של מותג אביזרי המין המוביל NMC.

תיאור

מאמר זה מתאר את הישבן הנשי הרוטט מבית המותג NMC. הישבן מיוצר מחומרים איכותיים ומעניק תחושה אמיתית ומראה טבעי. הישבן כולל שפתיים גדולות ובולטות ומגוון אפשרויות להנאה מחדירה וגינאלית או אנאלית. בנוסף, ישנו פתח נוסף המאפשר להכניס ביצת רטט להגברת ההנאה ולבחירת מצבי רטט שונים. הישבן קומפקטי וקל לשטיפה וניתן להסתירו בקלות בארון או מתחת למיטה.

נכון לשימוש בישבן, מומלץ להשתמש בחומר סיכה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב עם מים וסבון ולהמתין לייבוש מלא. חשוב לא להרטיב את ביצת הרטט.
3) כדי לשמור על הישבן ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ למרוח עליו מרכך סיליקון לפני כל שימוש. זה יסייע למניעת נזקים ושחיקה מיותרת.
4) הישבן ניתן לשימוש אישי בלבד. אין לשתף אותו עם אחרים ללא חומר סיכה וללא הניקוי המתאים.
5) לאחר השימוש, יש לאחסן את הישבן במקום יבש ומוצל.
6) יש להימנע משימוש בישבן במקרים של גירוי בריאותי או רגישות לחומרים איכותיים.
7) יש להימנע משימוש חזק ופוגע בישבן, כגון החלקה חזקה או שימוש יתר ברטט.
8) יש להימנע ממגע עם חומרים כימיים חזקים היכולים לגרום לנזקים לישבן.
9) יש להימנע משימוש בישבן במקומות ציבוריים או לשיתוף פעולה עם אנשים אחרים. זה יכול לגרום להעברת זיהום מיקרובי.
10) במקרה של כאב או תחושת גירוי במהלך השימוש, יש להפסיק מיד את השימוש ולקבוע תיאום עם רופא.

בסופו של דבר, ישבן זה הוא מוצר איכותי ומהנה שיכול להביא הנאה ותענוג למשתמשים. עם השימוש המתאים והאחזקה הטובה, ניתן להבטיח שהישבן יחזיק לאורך זמן ויהיה מוכן לשימוש תמיד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ישבן נשי פרימיום רוטט NMC – Emery”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן