מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ישבן נשי

עשוי מ:LoveClone RX

עמידות במים:עמידות מלאה במים (מלבד השלט)

439.00

ישבן נשי לחדירה וגינאלית או אנאלית של מותג אביזרי המין המוביל NMC.

תיאור

מאמר: ישבן נשי פרימיום רוטט מבית NMC – חווית ייחודית לנשים

הישבן הנשי פרימיום רוטט מבית מותג אביזרי המין NMC הוא פתרון מושלם לנשים המחפשות להעניק לעצמן חווית פנטזיה מוחלטת. דגם הישבן "It's Two's Company" מגיע עם תכונות ייחודיות שיאפשרו לך ליהנות מחווית ישיבה מוצקת ומרגישה כמו אמיתית.

הישבן מעוצב בצורה יפהפייה ומותאם למראה ולמרגש השפתיים. הפטיש המתכוונן והבולט יעניקו לך חווית ישיבה אוטנטית ומהנה. בנוסף, הישבן מאפשר לך ליהנות מחדירה וגינאלית או אנאלית, תוך נוחות מירבית ומרגשת.

עם הישבן תקבלי גם פתח נוסף המאפשר לך להכניס ביצת רטט להגברת ההנאה. באמצעות כפתור הרטט, תוכלי לבחור את המצב הרצוי ולהתאים את הרטט לטעמך.

הישבן הוא גם פרקטי ונוח לשימוש יומיומי. בגודלו המותאם לגוף ועיצובו המתקפל, ניתן לאחסן אותו בקלות בארון או מתחת למיטה. כמו כן, הוא קל לניקוי ושטיפה.

אם את רוצה לשדרג את חיי המין שלך ולחוות חוויה מושלמת, הישבן הנשי פרימיום רוטט מבית NMC הוא הבחירה המושלמת עבורך.

אחזקה ושימוש:

1) מומלץ להשתמש בחומר סיכה לפני השימוש.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב עם מים וסבון ולהמתין לייבוש מלא. חשוב לא להרטיב את ביצת הרטט.

הישבן הנשי פרימיום רוטט מבית NMC מגיע עם אחריות איכות ומובטחת מהיצרן. תוכלי לקנות אותו בביטחה וליהנות מחווית ישיבה מושלמת שתשדרג את חיי המין שלך.
אחזקה ושימוש:

1) לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה לשמירה על הישבן ולהאריך את חיי השימוש שלו.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הישבן בעזרת מים וסבון עד שהתוצאה תהיה נקייה מחלקיקים ושומרת על היגיינה מלאה. מומלץ להמתין לייבוש מלא לפני השימוש הבא.

3) יש להימנע מהשקיית ביצת הרטט או השימוש במים חמים כדי למנוע נזק לחומר הסיכה בתוך הישבן.

4) יש לאחסן את הישבן במקום יבש ומוצל לשמירה על איכותו ולהגברת חיי השימוש שלו.

נכון לעכשיו, הישבן זמין לרכישה באתר פאז ומגוון חנויות ברחבי הארץ. עלותו של הישבן היא 149 ש"ח וזמין במלאי מוגבל.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ישבן נשי איכותי רוטט NMC – It's Two's Company”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן