מידע נוסף

מותג:Seven creations

מידות:13 * 24.5* 28 סמ

עמידות במים:עמידות מלאה במים

משקל הקרטון:4.2 kg

עשוי מ:סייבר סקין

אביזר:ישבן נשי

849.00

ישבן נשי מבית יצרנית אביזרי המין Seven Creations לחדירה וגינאלית או אנאלית

תיאור

"ישבן Seven Creations – חוויה אמיתית בחדירה וגינאלית ואנאלית"

המין הנשי תוצרת יצרנית אביזרי המין Seven Creations מביא לך את הישבן המושלם. במשקל של כ-3500 גרם, ישבן זה מאפשר לך ליהנות מחוויה מוצקת וריאלית. השפתיים הגדולות והבולטות מעניקות מראה ותחושה אמיתית, בעוד הישבן מציע גינאלית ואנאלית בעומק של 17 ס"מ חדירה.

בנוסף, המוצר עשוי בחומר סייבר סקין הייחודי המדמה בתחושתו איבר גוף אמיתי. האורך הכולל של הישבן הוא 28 ס"מ, הרוחב 24.5 ס"מ והגובה 13 ס"מ. ולא רק שהוא מציע חוויה מרהיבה, המוצר גם קל לשטיפה ותחזוקה.

הכבוד שלך הוא הרגשה וחווית הישבן Seven Creations. תפסיק לחשוב והתחל לחוות!
במאמר זה נדבור על ישבן נשי של תוצרת Seven Creations. הישבן הוא פריט אביזרי המין במשקל של כ-3500 גרם, המעניק חווית ישיבה מוצקה ומרגישה אמיתית. הישבן מגוון תכונות, כולל שפתיים גדולות ובולטות ואורך חדירה של 17 ס"מ, מאפשר חווית חדירה וגינאלית ואנאלית מרהיבה.

המוצר עשוי מחומר סייבר סקין הייחודי, המעניק תחושה דומה לתחושת איבר גוף אמיתי. בנוסף, עם האורך הכולל של 28 ס"מ ורוחב של 24.5 ס"מ וגובה של 13 ס"מ, הישבן מתאים לכל אישה ומספק חוויה מרהיבה.

למעלה מכל זאת, הישבן קל לניקוי ותחזוקה. כל אלו הם תכונות שמבטיחות שהישבן של Seven Creations הוא בחירה מעולה עבור כל אישה שמחפשת להעניק לעצמה חווית ישיבה נועזת ומרתקת.

סה"כ, הישבן של Seven Creations הוא פריט איכותי ומעניק חוויה ייחודית בתחום. עם יכולות חדירה מרשימות ומראה ותחושה אמיתית, הישבן יכול להיות לך שותף מושלם לרגעים פרטיים ומרגשים. אז למה לא לנסות את הישבן של Seven Creations ולהתנצל בחווית ישיבה מדהימה?

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ישבן נשי פרימיום במשקל 3500 גרם Bubble Butt”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן