600.00

ישבן נשי לחדירה וגינאלית או אנאלית

תיאור

"יישבן מולטי בסגנון דוגי סטייל בסגנון מבית SexFlesh: חווית ישיבה אמיתית ומרגשת"

מחפשים חווית ישיבה אמיתית ומרגשת? הישיבן המולטי בסגנון דוגי סטייל מבית SexFlesh הוא הפתרון המושלם עבורכם. עשוי מחומר מהפכני דמוי ריאליסטי, הישיבן מספק תחושה מוצקה ואמיתית עם שפתיים גדולות ובולטות.

הישיבן מאפשר לכם ליהנות מחדירה וגינאלית ואנאלית בצורה מרהיבה. עם נעמי, הישיבן העסיסי בגודל שלה, תוכלו ליהנות מחוויה טובה יותר לאחסון ונשיאה. בנוסף, מבנה הישיבן כולל בסיס שטוח המאפשר הנחה על מיטה או שולחן ומספק חוויה מציאותית יותר.

נעמי אוהבת להיות חפוזה מאחור, ולכן היא מתאימה לשימוש בין אם ביישיבן הצמוד או בנרתיק המזמין שלה. תהנו מניקוי מהיר וקל עם העיצוב הפתוח שלה.

כמו כן, נעמי מצוידת במנהרות האהבה המרופדות בבליטות אורגזמה המספקות לכם חוויה עוצמתית ומרגשת בזמן החדירה וההוצאה.

גודל הישיבן: רוחב 23.5 ס"מ, אורך 29.5 ס"מ.

חומר: TPR.

כך שתפסיקו לחפש ותבחרו את הישיבן המולטי בסגנון דוגי סטייל בסגנון מבית SexFlesh ותחוו חווית ישיבה מושלמת ומרגשת כמו שלא הכרתם עד כה.

לצפייה בוידאו המוצמד למאמר, לחצו כאן: [קישור לוידאו] (יש להוסיף את הקישור לוידאו).
כתוב למאמר:

"יישבן מולטי בסגנון דוגי סטייל בסגנון מבית SexFlesh: חוויה מרתקת ומרתקת"

אם אתה מחפש יישבן שיאפשר לך ליהנות מחוויות אינטימיות יוצאות דופן, יישבן מולטי בסגנון דוגי סטייל בסגנון מבית SexFlesh הוא בדיוק מה שאתה צריך. עשוי מחומר מהפכני דמוי ריאליסטי, הישבן העסיסי הזה נראה ומרגיש ממש כמו בשר אמיתי. הוא מגיע עם שפתיים גדולות ובולטות שמעניקות נוסטלגיה ותחושה אמיתית לחוויות הפנאי.

בנוסף לתחושה המרתקת, יישבן זה מאפשר גם חדירה וגינאלית ואנאלית, מספק חווית ישיבה מוצקת ומגוונת. נעמי, השם שניתן לישבן, מעוצבת בקפידה ומגיעה עם פרטים מדויקים שממחישים את תחושת המציאות. עם יישבן זה, תוכל לחוות חוויה סוחפת וחדירה עמוקה במיוחד, בלתי נשכחת.

נעמי עשויה מחומר TPR, שהוא חומר רב עמידות וקל לניקוי. הישבן גם מגיע עם בסיס שטוח המאפשר לך להניח אותו על מיטה או שולחן וליהנות מחוויה מציאותית יותר. בנוסף, נעמי מותאמת בצורה מדויקת לחורים פנימיים וחיצוניים, מספקת גירוי רב עוצמה ונעים בזמן החדירה וההחלקה.

הישבן מגיע במידות מדויקות: רוחב 23.5 ס"מ ואורך 29.5 ס"מ. בזכות הגודל המותאם אישית, נעמי הופכת לישבן נוח לאחסון ולנשיאה בזמן נסיעות.

אז אם אתה מחפש חוויה מרתקת ומרתקת שתעניק לך הנאה ותעלה את חיי המין שלך לרמה חדשה, יישבן מולטי בסגנון דוגי סטייל בסגנון מבית SexFlesh הוא הבחירה המושלמת עבורך. תפנה אל נעמי עוד היום ותחזור לחיות חוויות אינטימיות שאתה לא יכול לשכוח."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ישבן נשי של נעמי מבית Xr Brands – Noon-Her Naomi”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן