מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:יישבן בעל 2 פתחי חדירה

גודל ישבן:רוחב 19 ס"מ , אורך 16.2 ס"מ , גובה 14 ס"מ

עשוי מ:Cyber Skin

עמיד למים:עמידות למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים בלבד

570.00

ישבן נשי מסייבר סקין לחדירה וגינאלית או אנאלית מתוצרת NMC.

תיאור

יש להשתמש בישבן נשי פרימיום רוטט מדגם Intimate Love של יצרנית אביזרי המין NMC. המוצר מעניק חוויה מדהימה עם ישבן מוצק הנראה ומרגיש אמיתי, כולל שפתיים גדולות ובולטות. הישבן מתאים לחדירה גינאלית או אנאלית, ובנוסף הוא קומפקטי ונוח להסתרה ולשטיפה. לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה, ולאחר השימוש יש לשטוף היטב עם מים וסבון ולהמתין לייבוש מלא. יש להימנע מלהרטיב את ביצת הרטט.
מאמר זה מתאר את היתרונות ושימושיות של ישבן נשי פרימיום רוטט דגם Intimate Love מבית יצרנית אביזרי המין NMC. הישבן המדהים הזה מאפשר למשתמש ליהנות מחווית ישיבה מוצקת, הנראית ומרגישה אמיתית עם שפתיים גדולות ובולטות, ומאפשר גם חדירה וגינאלית וחדירה אנאלית.

הישבן אינו גדול מדי וניתן להסתירו בקלות בארון או מתחת למיטה. כמו כן, הוא קל לשטיפה ותחזוקה. לפני השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה כדי להבטיח שימוש מהיר וקל. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב עם מים וסבון ולהמתין לייבוש מלא. יש לשים לב שלא להרטיב את ביצת הרטט.

היתרונות המרכזיים של ישבן נשי פרימיום רוטט דגם Intimate Love כוללים:
– חווית ישיבה מוצקת ומרגישה אמיתית
– שפתיים גדולות ובולטות לחווית ישיבה מושלמת
– אפשרות לחדירה וגינאלית וחדירה אנאלית
– גודל קומפקטי וקל להסתיר
– קל לשטיפה ותחזוקה

עם ישבן נשי פרימיום רוטט דגם Intimate Love, תוכלו ליהנות מחוויה מינית מושלמת ולטפח את חיי המין שלכם בצורה מרתקת ומהנה. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את המקום המועדף עליכם להנאה אינטימית וליהנות מכל רגע!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ישבן נשי איכותי | NMC – Intimate Love”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן