מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:יישבן סקסי רוטט

עשוי מ:TPR

עמידות במים:עמידות מלאה במים (מלבד השלט)

699.00

ישבן נשי מדגם Rachel לחדירה וגינאלית או אנאלית של מותג אביזרי המין המוביל NMC.

תיאור

מאמר: חווית ישבן רוטט מבית מותג האביזרים המיניים המוביל NMC

ישבן רוטט מבית מותג האביזרים המיניים המוביל NMC הוא חוויה אמיתית שתעניק לך הנאה מינית מוחלטת. הדוגמנית Rachel מציגה את הדגם המרהיב של הישבן, שמציע לך חווית מינית ייחודית ומרגשת.

הישבן מעוצב בצורה מושלמת שמתאימה לצורך כל אחד ואחת. הוא מוצק ונראה כמו הגוף האמיתי של אישה, עם שפתיים גדולות ובולטות שמעניקות תחושה ריאלית ומרגשת במיוחד. תוכלו ליהנות מחדירה וגינאלית או אנאלית עם הישבן המדהים הזה.

בנוסף, הישבן מגוון באפשרויות הנאה עוד יותר. ישנו פתח נוסף המאפשר להכניס ביצת רטט לתוך הישבן ולהגביר את ההנאה המינית שלך. תוכלו לבחור מבין 10 מצבי רטט שונים כדי להתאים את החוויה לטעמכם האישי.

הישבן קומפקטי בגודלו, עם אורך של 19 ס"מ וגובה של 10 ס"מ. זהו גודל אידיאלי שיאפשר לך להסתיר אותו בצורה נוחה בארון או מתחת למיטה. גם תהליך השטיפה של הישבן פשוט וקל, כך שתוכלו לשמור על היגיינה וניקיון תמידיים.

כדי להבטיח שהישבן יחזיק לאורך זמן, מומלץ להשתמש בחומר סיכה לפני השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הישבן עם מים וסבון ולהמתין לייבוש מלא. חשוב לא להרטיב את ביצת הרטט שבתוך הישבן.

הישבן הרוטט מבית NMC הוא בחירה מושלמת לכל מי שרוצה להוסיף עניין והנאה לחיי המין שלו. הוא מעניק חוויה ריאלית ומרתקת ומתאים לשימוש פרטי או לשימוש משותף עם בן/בת הזוג. הזמינו עכשיו ותוסיפו פלטת צבעים חדשה לחייכם המיניים!
אחזקה ושימוש:
1) לפני השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה למניעת עורקים ופציעות.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הישבן עם מים וסבון עד להסרת כל סימני שימוש.
3) יש להמתין לייבוש מלא של הישבן לפני שמירתו או השימוש הבא.
4) יש להימנע מהרטבת ביצת הרטט, כדי למנוע חשש מדבקות או נזק לחומר הסיכה.
5) יש לשמור את הישבן במקום יבש ונקי, במקום שמור ומוצק על מנת לשמור על איכותו ושלמותו.
6) יש להימנע מחשיפה לחום קיץ או קור חורף מופרז, שכן זה עשוי לפגוע בחומר הסיכה או לשנות את המרקם של הישבן.
7) יש להימנע משימוש במוצקים שיכולים לפגוע בחומר הסיכה או לגרום לנזק.
8) יש להימנע משימוש במוצקים שיכולים לגרום לכוויות או נזק לעור.
9) יש להימנע משימוש במוצקים שיכולים לגרום לנזק למכשיר או לפגוע ביכולת הרטט שלו.
10) יש להימנע משימוש במכשיר במקום פתוח או במקום שבו יש סיכון לפגיעה בעצמך או באחרים.
11) יש להימנע משימוש במכשיר במקום רטוב או במקום שבו יש קבוצה של מוצקים.
12) יש להימנע משימוש במכשיר אם יש סימני נזק או תקלה בו.
13) יש לשמור על בטיחותך ולשפר את הניסיון האישי שלך בעזרת הישבן, אך יש לזכור שזהו מוצר לשימוש אישי בלבד ושימוש בו הוא באחריות המשתמש בלבד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ישבן נשי פרימיום רוטט NMC – Rachel”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן