ישבן נשי פרימיום מקצועי LuvDollz – Remote Control Doggy Style Pussy & Ass

מידע נוסף

משקל הקרטון:10.9 kg

עשוי מ:סייבר סקין

אביזר:ישבן נשי מקצועי

מותג:LuvDolls

מידות:אורך - 43.1 ס

רטט:3 מהירויות ו 7 מצבי רטט

3,299.00

ישבן נשי ייחודי לחדירה וגינאלית או אנאלית במשקל של כ- 11 ק"ג עם שליטה באמצעות שלט רחוק מבית LuvDollz האמריקאית

תיאור

הכירו את היישבן המקצועי ביותר שקיים כיום – עשוי מחומר ה-Ultra Skin החדשני ביותר. היישבן מדמה חומר בעל מרקם ריאליסטי שממש דומה לגוף האדם, ונוצר על ידי חברת LuvDollz האמריקאית. היישבן משקלו כ-11 ק"ג ומכיל בתוכו פתחי חדירה אנאלית וואגינאלית בעלי קימורים וצורות מיוחדות בשרוול המגרים באופן מיוחד בעת החדירה, כדי להעניק עינוג מיוחד לאיבר המין בעת השימוש. בנוסף, ניתן להשחיל בקצהו של השרוול שתי יחידות של ביצי רטט עוצמתיות, המפיקות 3 מהירויות רטט ו-7 מצבי רטט שונים לחוויה אקסטרהאורדינרית.

המוצר מגיע במארז מהודר הכולל 8 חלקים: ישבן במשקל של כ- 11 ק"ג, יחידת בקרה עם שני ביצי רטט עוצמתיים, שלט רחוק להעצמת החוויה, חוקן לחדירה פנימית של חומר הסיכה, מזרק לובריקנט, אבקת טלק לרענון היישבן, מחזיק לטלפון סלולארי ותיק אחסון של Luv Dollz.

לתחזוקה ושימוש נכון ביישבן יש לקחת בחשבון את ההנחיות הבאות: 1) לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה. 2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב עם מים וסבון ולהמתין לייבוש מלא. אין להרטיב את ביצת הרטט.
"מוצר חדשני ומרתק – היישבן המקצועי ביותר הגיע לשוק!

הכירו את היישבן המקצועי המדהים המיוצר על ידי חברת LuvDollz האמריקאית. היישבן מיוצר מחומר ה- Ultra Skin המדמה חומר בעל מרקם ריאליסטי שממש דומה לגוף האדם. בזכות הטכנולוגיות החדשניות שבו, היישבן מעניק חוויה אקסטרהאורדינרית.

היישבן המדהים כולל פתחי חדירה אנאלית וואגינאלית, שמעניקים תחושה ריאליסטית מדהימה. השרוול המגרים באופן מיוחד בעת החדירה ומעניק עינוג מיוחד לאיבר המין.

לא רק זה, בתוך השרוול ניתן להשחיל בקצהו שתי יחידות של ביצי רטט עוצמתיות. הביצים מפיקות 3 מהירויות רטט ו-7 מצבי רטט שונים לחוויה עוצמתית ומגוונת.

היישבן המדהים מגיע במארז מהודר הכולל 8 חלקים. במארז תמצאו את היישבן עצמו, יחידת הבקרה עם שני ביצי רטט, שלט רחוק להעצמת החוויה, חוקן פנימי, מזרק לובריקנט, אבקת טלק לרענון היישבן, מחזיק לטלפון סלולארי ותיק אחסון.

לתחזוקה ושימוש נכון, מומלץ להשתמש בחומר סיכה לפני השימוש ולשטוף היטב עם מים וסבון לאחר השימוש.

היישבן המקצועי החדשני הזה הוא חוויה מדהימה שלא תרצו לפספס. תפנו אלינו עוד היום ותבינו למה היישבן הזה הוא הכי טוב בשוק!

קניה מהנה!"

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ישבן נשי פרימיום מקצועי LuvDollz – Remote Control Doggy Style Pussy & Ass”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן