מידע נוסף

אורך חדירה:כ-14.2 ס"מ

אורך הדילדו:15 ס"מ

עשוי מ:PVC

אביזר: דילדו

מותג:Chisa

קוטר מירבי:כ-3 ס"מ

159.00

דילדו בגודל 15.2 ס"מ

תיאור

דילדו איכותי העשוי סיליקון באורך של כ- 15 ס"מ ובקוטר של כ- 3 ס"מ, מומלץ לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. הדילדו מתאים לרוב סוגי הריתמות הקיימות בעולם.

לשמירה ושימוש תקין של הדילדו מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להשיג הנאה מקסימלית ולחזק את התחושה ככל האפשר. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד ולהשתמש במגבת יבשה על מנת לייבשו לפני החזרתו לאריזה.

דילדו הינו מוצר איכותי ונטול רעלים, ובכן, ניתן להשתמש בו בבטחה ולחדור בו ללא חשש. בכל זאת, יש להימנע משימוש בדילדו אם ישנם תסמינים של גירוי או תחושות כאב במהלך השימוש.

אנו ממליצים לרכוש דילדו איכותי ולשקול את הגודל והצורה המתאימים לצרכים האישיים שלכם. כמו כן, חשוב לזכור שהשימוש בדילדו הוא עניין אישי וכל אדם יכול להחליט איך ומתי לשימוש בו, תוך עמידה בהנחיות היצרן ובנושאי הבריאות המתאימים.

אחזקה ושימוש:

בזמן השימוש בדילדו הסיליקון האיכותי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים על מנת להשיג ניהול מקסימלי של הדילדו ולחזק את החוויה המינית. יש לשים לב שחומרי הסיכה המבוססים על שמן לא מתאימים לשימוש עם הדילדו סיליקון ויכולים לגרום לפגיעה באיכות החומר.

לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי. ניתן גם להשתמש במגבת לחה על מנת להסיר כל עקבות החומרים והלכלוך. יש להימנע משימוש בסבון מיוחד לאינטימיות על הדילדו כיוון שהוא עשוי סיליקון ויכול להתקלף.

לאחר הניקוי, יש להשקיע מעט זמן בהתייבשות הדילדו לפני שמחזירים אותו לאריזה. יש לוודא שהדילדו יבש לחלוטין כדי למנוע צמיחת חיידקים או פטריות.

יש לשמור על הדילדו במקום יבש ומוצל, מרחק מהשמש הישירה וחום גבוה. יש להימנע מאחסון הדילדו בקרבת חומרים חדים או עם מרקמים שונים ולשמור עליו באריזתו המקורית או בתיק סגור.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו לסטרפ און באורך של כ- 15.2 ס"מ”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן