מידע נוסף

זמן טעינה:5 שעות

עמידות במים:לא עמיד במים

אורך כולל:9 ס"מ

מצבים לבחירה:מאות מצבי רטט

אביזר:ויברטור לגירוי הדגדגן

מותג:Amor

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:ABS

350.00

מכשיר רטט לגירוי הדגדגן באמצעות מגנט את התחתון המופעל באמצעות אפליקציה בעיברית.

תיאור

מאמר זה מתאר את המכשיר המיני והויברטור העדין של מותג האביזרים המיניים הגרמני Amor. המכשיר משלב בין פעולת ויברציה לבין אפליקציה, ומציע חווית אורגזמה מרהיבה. באמצעות האפליקציה, המשתמש יכול להוריד מאות תוכניות ותכונות שונות ולמצוא את השימוש הטוב ביותר עבורו. המכשיר תואם למערכות ההפעלה Android 4.4 ומעלה ו- iOS 7.0 ומעלה. בנוסף, חשוב להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים בזמן השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
המיני ויברטור העדין של מותג אביזרי המין הגרמני Amor הוא מכשיר חדשני שמשלב בין פעולת ויברציה לבין אפליקציה מתקדמת. בעזרת טכנולוגיית חדשנית, הויברטור הזה מספק חווית אורגזמה ללא תקדים. המכשיר מגוון במיוחד, ניתן להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן ע״י הורדת האפליקציה המיוחדת של Amor.

האפליקציה המותאמת מאפשרת למשתמש להוריד עשרות תוכניות ותכונות שונות כדי להתאים אישית את החוויה שלו. באמצעות ממשק האפליקציה, ניתן לקבוע את המהירות, העוצמה והתדר של הויברטור על פי הצורך והתנאים האישיים של המשתמש.

מכשירי המין דורשים אחזקה ושימוש נכון על מנת להבטיח את הנאה מירידה מרשימה. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש כדי להגיע לתחושות מקסימליות ולשפר את החוויה האינטימית.

האפליקציה של Amor זמינה למכשירים עם מערכת הפעלה Android 4.4 ומעלה, וגם למכשירים עם מערכת הפעלה iOS 7.0 ומעלה. את האפליקציה ניתן להוריד בחינם מחנות האפליקציות המתאימה לסוג המכשיר שלך.

מכשיר הויברטור המיני של Amor הוא בחירה מצוינת לכל מי שמחפש חווית אורגזמה מתקדמת ומותאמת אישית. עם האפליקציה המתקדמת שלו, תוכלו ליהנות מחווית מין מותאמת אישית ומרתקת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיני ויברטור רוטט לתחתון Vibratissimo Panty Buster צבע סגול”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן