מידע נוסף

אביזר:ויברטור חיצוני לביש

חברה:We Vibe

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

זמן פעולה:עד 120 דקות

זמן טעינה:90 דקות

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט ועם האפליקציה ניתן מאות מצבים

529.00

הויברטור הארגונומי המתיישב בתחתון לפעולה רב שלבית מבית וי וייב.

תיאור

מוקסי: הויברטור המתקדם והקומפקטי שישגיח על ענייניך הפרטיים

מוקסי, הויברטור המודרני והמתקדם מבית We-Vibe, הוא הפריט הסודי האולטימטיבי שתצטרכי לקנות. בעל עיצוב ארגונומי מותאם, הוא מתאים בדיוק לצורת האבר הנשי ומבטיח לך חוויה שונה לחלוטין מכל ויברטור קומפקטי אחר.

מוקסי אינו רק חזק ועוצמתי, אלא גם עמיד במים, מה שמאפשר לך להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן שתרצי. הוא מגיע עם קליפס המאפשר לך להצמיד אותו לתחתון שלך, וניתן לשלוט בו בקלות דרך אפליקציית We-Connect הייחודית. בעזרת האפליקציה, תוכלי לבחור מתוך מאות התכונות והאפשרויות השונות, ולשלוט בהן על ידי שלט או הטלפון הנייד שלך. הגירוי והעינוג האינטנסיבי ביותר מובטחים בכל רגע.

הויברטור עשוי מסיליקון רפואי איכותי ומשכך, ולמרות עוצמתו, הוא שקט במיוחד. עם 10 מצבי רטט שונים לבחירתך, תוכלי להתאים את החוויה לפי העדפותיך האישיות. מוקסי מתאים גם לנשים מנוסות שמחפשות עינוג חיצוני עוצמתי, וגם לנשים מתחילות שמעוניינות להתנסות עם ויברטור קטן במידותו.

הגיע הזמן להשתחרר ולגלות את עולם הענג המדהים שמחכה לך. קני את Moxie עוד היום ותחוי את החוויה המרהיבה שלו.
הויברטור הלביש העוצמתי והקומפקטי של חברת We-Vibe Moxie הוא הפתרון המושלם לנשים שרוצות לחוות עינוג חיצוני בצורה נוחה ומותאמת אישית. בעזרת העיצוב הארגונומי שלו, הויברטור מתאים במדויק לצורת האבר הנשי, מאפשר תנועה חופשית ומספק חוויה שאף ויברטור אחר אינו מצליח לספק.

אחת המאפיינים המרכזיים של Moxie היא עמידות בפני מים, המאפשרת לך לחוות את העינוג בכל סביבה שתבחרי, ולא רק במיטה. בנוסף, הויברטור מגיע עם קליפס המאפשר להצמיד אותו לתחתון בצורה נוחה ומאובטחת.

לשליטה מושלמת ופרטנית על הויברטור, תוכלי להשתמש באפליקציית We-Connect המיוחדת של We-Vibe. האפליקציה מאפשרת לך לבחור מתוך מגוון רחב של תכונות ואפשרויות, ולשלוט בהן באמצעות השלט או הסמארטפון שלך. בזכות האפליקציה, תוכלי ליהנות מגירוי ולעינוג אינטסיבי וחזק ביותר.

הויברטור עשוי מסיליקון רפואי איכותי ומשכך, מה שהופך אותו לנעים למגע ונוח לשימוש. ולמרות עוצמתו, הויברטור שקט במיוחד, מה שמאפשר לך ליהנות מחוויה מרגיעה ופרטית. עם 10 מצבי רטט שונים לבחירתך, תוכלי להתאים את הויברטור לצרכים ולמועדונים שלך.

אם את נשית מנוסה שמחפשת ויברטור עוצמתי לעינוג חיצוני, או אם את מתחילה ורוצה להתנסות עם ויברטור קטן מידות, We-Vibe Moxie הוא הבחירה המושלמת עבורך. הוא מספק את העינוג והתענוג שאת מחפשת, בצורה נוחה ומותאמת אישית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיני ויברטור לביש עוצמתי We Vibe – Moxie”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן