סט שלוש טבעות קוקרינג ה תוצרת גרמניה Joy Division – Maximus

מידע נוסף

מותג:Joy Division

אביזר:טבעת זקפה

היקף טבעת קטנה:4.8 - 7 ס"מ

היקף טבעת בינונית:6.8 - 10 ס"מ

היקף טבעת גדולה:8.6 - 12.6 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

89.00

טבעות זקפה איכותיות מסיליקון תוצרת גרמניה של המותג המוביל Joy Division.

תיאור

סט 3 טבעות זיקפה איכותיות העשויות סיליקון גמיש במיוחד ומיוצרות בגרמניה. הטבעות, שמבית המותג Joy Division, מתאפיינות בנוחות ועמידות לאורך זמן.

יש לקחת בחשבון את המלצת היצרן המתחיל, להשתמש בטבעת עד 20 דקות, והמשתמש המנוסה מומלץ להשתמש עד 30 דקות. לאחר שימוש רצוף בטבעת, יש להמתין לפחות שעה לפני שימוש חוזר.

כדי להגביר נוחות בשימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים.

מוצר זה מציע לך חווית שימוש מעולה, בזכות הגמישות והאיכות הגבוהה שלו. אז אל תהסס, תעזור לעצמך ותשפר את חוויית השימוש בטבעות הזיקפה.
הטבעות האיכותיות של Joy Division מיוצרות בגרמניה מסיליקון גמיש במיוחד, המבטיחות לך נוחות ועמידות לאורך זמן. בעבודת יד מדויקת ובשימור סטנדרטים גבוהים, הטבעות שלנו מציעות את האיכות הטובה ביותר.

עם הטבעות המדהימות שלנו, ניתן לחוות חוויה נוחה ומהנה בכל רגע. הטבעות מתאימות לשימוש יומיומי וגם לשימוש מתמיד במהלך פעילויות ספורט או פיזיות. הגמישות הייחודית של הסיליקון מאפשרת לטבעות להתאים באופן מושלם לצורת האצבע ולשמור על נוחות מרבית.

כדאי לדעת:
המשתמש המתחיל מומלץ להתחיל בשימוש קצר של טבעת, כמו כמה דקות ביום, ולהגביר את משך השימוש באופן יומי. למשתמשים מנוסים, מומלץ להשתמש בטבעת במשך כ-30 דקות לפעם. יש להמתין לפי אותה תקופת זמן לפני שימוש חוזר בטבעת.

כדי להגביר את הנוחות במהלך השימוש, מומלץ למרוח חומר סיכה על בסיס מים על הטבעת. החומר מבטיח ייבוש מהיר ונוחות מרבית.

אז למה אתה מחכה? תנסה את טבעות הזיקפה האיכותיות שלנו ותחווה נוחות ועמידות בכל רגע!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט שלוש טבעות קוקרינג ה תוצרת גרמניה Joy Division – Maximus”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן