מידע נוסף

אביזר:סט פלאגים אנאליים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

אורך כולל:8.4 ס"מ

189.00

סט פלאגים אנאליים כדוריים בשלושה גדלים שונים העשוי מסיליקון איכותי לחיזוק החוויה האנאלית.

תיאור

סט פלאגים אנאליים בשלושה גדלים שונים הנעשים מסיליקון איכותי. הפלאג מעוצב בצורה כדורית, מאפשר החדרה נוחה ומעמיק את תחושת ההנאה במהלך המשחק עם הפלאג. הפלאג מתאים לזוגות המעוניינים להוסיף גוון מיוחד לחיי המין שלהם דרך חוויה אנאלית מושגת.
עם הפלאג האנאלי החדש הזה, הסקס לא יהיה כמו קודם. מהווה סט של שלושה גדלים שונים, הפלאגים האלה מיוצרים מסיליקון איכותי ומעניקים חוויה אנאלית מדהימה. העיצוב הכדורי של הפלאג מאפשר החדרה נוספת ומעמיקה את תחושת ההנאה בזמן המשחק. הפלאג מיועד לזוגות שמעוניינים להוסיף גוון חדש לסקס שלהם ולחוות חוויה אנאלית טורפת. עם הפלאג האנאלי הזה, תוכלו לחקור ולגלות עולם חדש של הנאה והתרגשות. המוצר עמיד, נוח לשימוש וקל לניקוי. כך שתוכלו להינות ממנו שוב ושוב.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט פלאגים אנאליים כדוריים מסיליקון בשלושה גדלים שונים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן