מידע נוסף

מותג:Shequ

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:17.5 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

239.00

ויברטור ריאליסטי נדבק 17.5 ס"מ בעל 10 מצבי רטט.

תיאור

ויברטור ריאליסטי מדגם Iron Dragon מתוצרת החברה Shequ הוא כלי מין המספק תחושה ומראה ריאליסטיים במיוחד. הטכנולוגיה המתקדמת והעבודה הידנית הם האידיאליים להשגת שלמות ללא פשרות. דגם זה מיועד במיוחד לנשים, ומציע יכולת חדירה של 13 ס"מ וקוטר של 4 ס"מ. החוויה שהוא מספק כמעט שאין לזהות גבר. הויברטור מצויד במנוע רטט חזק שמאפשר לך לבחור מתוך 10 עוצמות רטט משתנות, מה שמגביר את התחושה והאורגזמה. ולעומת רוב הויברטורים האחרים, ניתן להצמיד את הויברטור הזה למשטחים שונים וליהנות ממגוון תנוחות. הויברטור עמיד במים ואפשר להשתמש בו לא רק במיטה, אלא גם במקלחת.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהם על בסיס מים. זה יעזור לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה ככל שניתן. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.
אחזקה ושימוש:

בזמן השימוש בויברטור ריאליסטי Iron Dragon מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יעזור לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה ככל האפשר. חשוב לציין שיש להשתמש רק בחומרי סיכה שאינם פוגעים בחומרים המרכזיים של הויברטור.

לאחר השימוש, מומלץ לשטוף היטב את הויברטור במים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. בכך תוכל להבטיח שהויברטור יישאר נקי ומוכן לשימוש הבא. יש לשטוף גם את החלקים הפנימיים של הויברטור כדי להסיר כל שאריות סיכוי ולשמור על ייבוש מוחלט.

לאחר הניקוי והשטיפה, עליך להניח את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שתחזיר אותו לאריזה שלו. זה מסייע למניעת צמיחה של חיידקים או פטריות בפנים האריזה.

חשוב לציין שהויברטור Iron Dragon עמיד במים, מה שמאפשר לך להשתמש בו גם במקלחת או באמצעות תחתית רטטית. עם זאת, יש לוודא שהויברטור לא נשפשף על ידי מים במידה והוא לא מיועד לשימוש תת-מים.

חשוב להבין שאחזקה תקינה ושימוש נכון של הויברטור יכולים להאריך את חיי המוצר ולהבטיח תפקוד טוב ומרשים בכל פעם שאת משתמשת בו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי נדבק 17.5 ס"מ 10 מצבי רטט Shequ – Iron Dragon”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן