דילדו כפול מסיליקון איכותי של חברת פאן פקטורי הגרמנית.

מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:דילדו כפול פרימיום

אורך כולל:18 ס"מ

אורך חדירה 1:15 ס"מ

קוטר מירבי 1:3.5 ס"מ

אורך חדירה 2:10 ס"מ

קוטר מירבי 2:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

459.00

Share – דילדו פרימיום מסיליקון לחדירה כפולה של מותג אביזרי הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

דילדו פרימיום לחדירה כפולה של מותג אביזרי הפרימיום הגרמני Fun Factory הוא מוצר מרהיב שמיועד לניצוץ את החוויה המינית שלך. עם עיצובו החדשני, הדילדו מאפשר שליטה מלאה וקלה באמצעות שרירי רצפת האגן, מבלי לצורך בסטרפאון. הוא מתאים לשימוש בחדירה אנאלית או וגינאלית, ומתאים לזוגות של נשים או גברים.

כדי להבטיח את השימוש המיטבי והרגעה מרשימה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. הם יעזרו להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה בצורה הטובה ביותר. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. יש להניח לדילדו להתייבש לפני שהוא מוחזר לאריזה.

Fun Factory היא חברה גרמנית מובילה בתחום ייצור אביזרי המין מסיליקון. החברה נוסדה בשנת 1998 והייתה החלוצה בייצור מוצרים מסיליקון רפואי. עם עיצובים מקוריים ומיוחדים, החברה זכתה למגוון פרסים והפכה לאחת החברות המובילות בייצור אביזרי המין בעולם. המוצרים של Fun Factory מיוצרים במפעלי החברה בברמן, גרמניה, והם מוכרים ברחבי העולם כמוצרים איכותיים ומעוצבים בטוב טעם.
אודות המוצר:

הדילדו פרימיום לחדירה כפולה של מותג אביזרי הפרימיום הגרמני Fun Factory הוא מוצר מיוחד ומתקדם שעוצב במיוחד כך שיהיה נוח וקל לשימוש. המוצר מאוד מיוחד בעבודתו ובעיצובו, כך שניתן להתאים אותו בצורה מושלמת לכל אדם ולכל צורך.

הדילדו עוצב בצורה שמאפשרת לשלוט ולייצב אותו באמצעות שרירי רצפת האגן, ללא צורך בסטרפאון. זה מאפשר לך להתחיל לחקור ולחדור באופן נוח ובטוח, ולהתענג על החוויה ללא כל מגבלה.

הדילדו מתאים לשימוש של חדירה אנאלית או וגינאלית, וניתן להשתמש בו על ידי זוג נשים או זוג אישה וגבר. הוא מספק תחושות עמוקות ומרהיבות של תענוג והתרגשות.

אחזקה ושימוש:

במידה ואתה משתמש בדילדו ומוצרי המין בכלל, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה. חומרי הסיכה שהם על בסיס מים, יסייעו לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה של תענוג והתרגשות.

לאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. יש לספוג את הדילדו במים ולנקות אותו בעדינות עם סבון או חומר הניקוי. לאחר הניקוי, יש להניח לדילדו להתייבש בטוב טוב לפני החזרתו לאריזה.

על החברה:

חברת Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין ברמה הגבוהה ביותר. היא נוסדה בשנת 1998 בברמן שבגרמניה ומאז החלה להיות החברה המובילה בייצור מוצרי סיליקון איכותיים ביותר.

חברת Fun Factory הופכת את תחום אביזרי המין למרתק ומפתיע עם עיצובים מרהיבים ויצירתיים. היא מייצרת מוצרים מסיליקון רפואי איכותי במיוחד, וכך מבטיחה ללקוחותיה את החוויה הטובה ביותר.

בזכות העיצוב המיוחד והמקורי של צעצועי המין שלה, Fun Factory זכתה למגוון פרסים והכרה עולמית בתחום עיצוב המוצרים והחדשנות.

כיום, Fun Factory היא אחת החברות המובילות בעולם בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי במיוחד. המוצרים של החברה מיוצרים במפעלים בברמן שבגרמניה ושולחים לכל רחבי העולם.

בסופו של דבר, חברת Fun Factory מצליחה להציע ללקוחותיה חוויה מושלמת ומרהיבה, בעזרת מוצרים איכותיים, יצירתיים ומותאמים אישית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו כפול מסיליקון איכותי של חברת פאן פקטורי הגרמנית.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן