מידע נוסף

מותג:Toy Joy

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:סיליקון

קוטר מירבי:3 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

אורך כולל:19 ס"מ

אביזר:דילדו סייבר סקין שכבה כפולה נצמד

199.00

דילדו ריאליסטי סייבר סקין צבע גוף מבית Toy Joy ההולנדית.

תיאור

"Dual Density Dong 7.5 Inch – חווית הדילדו הריאליסטית של Toy Joy"

ה-Dual Density Dong 7.5 Inch הוא דילדו סייבר סקין מהסדרה המוצלחת של Toy Joy, החברה ההולנדית המובילה בתחום אביזרי המין. עם תחושת מגע ומראה ריאליסטיים, הדילדו עשוי מחומר סיליקון איכותי המאפשר לך לחוות חוויה כאילו אתה משתמש באיבר גברי אמיתי. עם אורך של 18 ס"מ וקוטר של 3 ס"מ, הדילדו מציע לך חדירה מרהיבה ומרובה תחושות.

לדילדו יש בסיס וואקום חזק המאפשר לך להצמידו לכל משטח בקלות ובנוחות. הוא מתאים לשימוש עם רוב סוגי הסטרפאונים הקיימים, כך שתוכל ליהנות מחווית חדירה גם במקומות שונים וללא קשיים.

אחזקה ושימוש:

1) בעת השימוש בדילדו, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהגביר את התחושה של החוויה.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש לפני שמחזירים אותו לאריזה.

תמיכה ואחריות: הדילדו מגיע עם אחריות מלאה מצוות הייצור ומיוצר בהתאם לתקנים המחמירים ביותר. במידה וישנם כל תקלות או בעיות במוצר, ניתן ליצור קשר עם צוות התמיכה של היצרן והם יספקו לך פתרון מהיר ויעיל.

מידע נוסף: הדילדו נוצר בקפידה כדי לספק לך חווית חדירה מרהיבה וסוחפת. העיצוב הריאליסטי שלו מאפשר לך להתמקם בנוחות ולחוות תחושה כמו של איבר גברי אמיתי. הבסיס הוא חזק ומאפשר לך להצמיד את הדילדו למגוון משטחים בקלות ובטוחה. ניתן להשתמש בדילדו זה בכל סוגי הסטרפאונים הקיימים וליהנות מחדירה מדויקת ומהנה. אין ספק שהדילדו הזה יהפוך לחבר הטוב ביותר שלך בזמן הפתעות עם נישואין, ימי הולדת או פשוט בשביל להנות מרגעים סוערים של תשוקה והנאה.

בקיצור, הדילדו Toy Joy – Dual Density Dong 7.5 Inch הוא בחירה מושלמת לכל אחד שרוצה לשדרג את חיי המין שלו ולחוות חווית חדירה מרהיבה ומפתיעה. עם חומר סיליקון רך ואיכותי, אורך מתאים ובסיס חזק, אין ספק שהדילדו הזה יעניק לך תענוגות מיניים שלא תוכל לשכוח. כל מה שנשאר עכשיו הוא לתת לזין זה לקחת אותך למסע חדירה מרהיב ומרגש!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו 19 ס"מ סייבר סקין שכבה כפולה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן