דילדו ריאליסטי סייבר סקין רוטט 19 ס"מ אולטרה סופט.

מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

מצבי רטט:10 עוצמות ומקצבי רטט שונים

עשוי מ:Ultra Soft Cyber Skin - Phthalate Free

אורך כולל:18 ס"מ

אורך חדירה:12.5 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

אביזר:דילדו נצמד

סוללות:2 AAA

עמידות במים:עמיד במים

210.00

דילדו פרימיום בעל 10 מצבי רטט.

תיאור

דילדו אולטרה סופט מסדרת הדילדואים הנמכרת ביותר מיוצר מחומר Ultra Soft, המעניק למשתמש תחושה דומה לתחושה של איבר גברי. הדילדו בעל אורך של 12.5 ס"מ וקוטר של 3.6 ס"מ, מה שמאפשר חווית חדירה עם איבר גברי מעט יותר גדול מממוצע. הדילדו מגיע עם 10 מצבי רטט ובסיס וואקום חזק המאפשר חיבור נוח למגוון משטחים וסטרפונים.

כדי לשמור על הדילדו ולהבטיח שימוש ארוך טווח, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. ניתן לשטוף את הדילדו לאחר השימוש במים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להשאיר את הדילדו לייבש לפני שהוא מוחזר לאריזה.

בעזרת הדילדו אולטרה סופט, תוכלו ליהנות מחווית חדירה נעימה ומרתקת ולמצוא את הנוחות והתענוג שאתם מחפשים.
3) יש לאחסן את הדילדו במקום יבש וקריר למניעת נזקים או התקלות בחומר הגוף שלו.

4) ניתן לשימוש בדילדו עם מילוי סיליקון או מים על בסיס מים. יש לשמור על רמת המילוי המומלצת על מנת להבטיח חווית שימוש מיטבית ומרגשת.

5) יש להימנע משימוש בחומרי סיכה או שמנים כימיים על בסיס שמן עם הדילדו, כך שיש להשתמש בחומרי סיכה בלבד.

6) יש להימנע משימוש בדילדו במקרים של תפקודי לב שגויים או במקרים של תחושות כאב או חולשה. במקרים כאלה, מומלץ להתייעץ עם מומחה רפואי.

7) יש לשמור על הדילדו ממגע עם חומרי ניקוי או חומרי ניאון כימיים, כך שיש להימנע מניקוי הדילדו באמצעות חומרים כימיים קשים או פיקוח יציב.

8) יש להימנע משימוש בדילדו במקרים של תסמינים כמו הפרעות דיכאון או חרדה נטוים. במקרים כאלה, מומלץ להתייעץ עם מומחה רפואי.

9) יש להימנע משימוש בדילדו במקרים של רגישות עור או אי סבילות לחומרי סיכה. במקרים כאלה, מומלץ להתייעץ עם מומחה רפואי או לבדוק את רשימת החומרים המרכיבים של הדילדו לפני השימוש.

10) יש להימנע משימוש בדילדו במקרים של חלודה או נזק לחומרי הגוף של הדילדו. במקרים כאלה, מומלץ להחליף את הדילדו בחדש ולהימנע משימוש נוסף.

לסיכום, כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים עם הדילדו אולטרה סופט, חשוב להתעקש על הנחיות האחזקה והשימוש המצורפות למוצר. כמו כן, חשוב להימנע משימוש במקרים של תסמינים או רגישויות כלשהן ולהתייעץ עם מומחה רפואי במקרים של צורך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי סייבר סקין רוטט 19 ס"מ אולטרה סופט.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן