מידע נוסף

אביזר:דילדו כפול פרימיום

אורך כולל:21.8 ס"מ

אורך חדירה 1:13 ס"מ

קוטר מירבי 1:3.1 ס"מ

אורך חדירה 2:7.5 ס"מ

קוטר מירבי 2:3.6 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

250.00

דילדו פרימיום נטען עם שתי מנועי רטט מסיליקון לחדירה כפולה

תיאור

דילדו פרימיום לחדירה כפולה העשוי מסיליקון נעים וגמיש הוא מוצר מעולה לשימוש עם זוג נשים או אישה וגבר. הדילדו מגיע עם 9 מצבי רטט שונים וניתן לשלוט בהם בקלות באמצעות שרירי רצפת האגן, ללא צורך בסטרפאון.

הדילדו מתאים לשימוש בחדירה אנאלית או וגינאלית, והוא נטען באמצעות כבל USB, מה שמוביל לחסכון בסוללות. כדי להשתמש במוצר בצורה מיטבית, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, המסייעים להעצמת התחושה ולהנאה מרבית.

לאחר השימוש, מומלץ לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בעזרת חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להשאיר את הדילדו להתייבש לפני שמחזירים אותו לאריזה.

בעזרת דילדו פרימיום לחדירה כפולה, תוכלו ליהנות מחוויה מינית מרהיבה ומרגשת עם הפרטנר שלכם. הוא מעוצב בצורה מושלמת ועשוי מחומרים איכותיים כדי להבטיח נוחות מירבית ושימוש נוח לאורך זמן.
אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.
3) יש לאחסן את הדילדו במקום יבש ומוצל, בטווח טמפרטורות של 5-25 מעלות צלזיוס, ולהימנע מחשיפה לשמש ישירה או לחום יתר.
4) כאשר מטפלים בדילדו בין שימושים, מומלץ להשתמש במנקה חלקיקים או באבקת טלק כדי לשמור על היבול והגמישות שלו.
5) יש להימנע משימוש במרכזי החשמל או חומרי ניקוי אגרסיביים אשר עשויים לפגוע בחומר הסיליקון של הדילדו.
6) מומלץ לבדוק את המצב הכללי של הדילדו בכל פעם שנעשה בו שימוש, ולהחליף את המוצר במקרה של נזק או תקלה.
7) יש להימנע משימוש בדילדו במקרה של רגישות או אי נוחות. במקרה כזה, עליך להפסיק את השימוש מיד ולהתייעץ עם מומחה או רופא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו כפול נטען רוטט מסיליקון איכותי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן