מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:דילדו ריאליסטי נצמד

אורך כולל:26 ס"מ

אורך חדירה:20 ס"מ

קוטר מירבי:5.7 ס"מ

עשוי מ:TPE

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

489.00

דילדו פרימיום ריאליסטי צבע גוף תוצרת ארצות הברית .

תיאור

דילדו ריאליסטי מסדרת הדילדואים האמריקאית מבית XR Brands הוא מוצר מרתק המעניק חוויה פרועה ומרגשת. בעל מראה ומגע טבעי, הדילדו עשוי מחומר TPE המאפשר לחוות תחושה מדהימה של איבר גברי. אורך החדירה של הדילדו הוא 20 ס"מ וקוטרו הוא 5.7 ס"מ, המאפשר לך לחוות חדירה עם איבר גברי מעט גדול יותר מהרגיל. הדילדו מצויד בבסיס וואקום חזק המאפשר להצמידו בקלות ונוחות למגוון משטחים והוא מתאים לרוב סוגי הסטרפאונים הקיימים.

כדי לשמור על הדילדו ולהבטיח שימוש מרבי ובטיחותי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. זה יעזור להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. אז יש להניח לו להתייבש לפני שהוא יוחזר לאריזה.

הדילדו ריאליסטי מסדרת הדילדואים האמריקאית מבית XR Brands הוא מוצר בלתי רגיל שיעניק לך חווית תענוג שלא תשכח. תפנק את עצמך ותתחיל לגלוש בין הרגעים המרגשים שהדילדו המדהים הזה מציע.
הדילדו הריאליסטי מסדרת הדילדואים האמריקאית מבית XR Brands הוא מוצר מדהים שמאפשר לך לחוות חוויה מרתקת ומגוונת. הדילדו עשוי מחומר TPE המעניק לו מראה ומגע דומים לאיבר גברי אמיתי. עם אורך חדירה של 20 ס"מ וקוטר של 5.7 ס"מ, הדילדו מתאים לאלו שמעדיפים גודל יחסית גדול יותר מאיבר הגבר הממוצע.

בנוסף, הדילדו מגיע עם בסיס וואקום חזק שמאפשר לך להצמידו בקלות ובנוחות למגוון משטחים. זה אומר שתוכל ליהנות מחווית חדירה עם הדילדו בכל מקום שתבחר, בלי לדאוג לאיפה תוכל לכווץ אותו.

כאשר מדובר בשימוש במוצרי המין, חשוב לשמור על הדילדו נקי ובריא. לכן, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש כדי להבטיח הנאה מקסימלית ולשמר על הדילדו במצב הטוב ביותר. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי ולהשאירו להתייבש לפני שמחזירים אותו לאריזה.

בסופו של דבר, הדילדו הריאליסטי מבית XR Brands הוא בחירה מצוינת לאלו שמחפשים חווית חדירה כמו לאיבר גברי אמיתי, תוך שמירה על הניקיון והבריאות של המוצר. אז למה לחכות? תזמינו את הדילדו המדהים הזה עוד היום ותתחילו ליהנות מחווית המין הכי טבעית ומרתקת שתיכולתם לחוות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו 26 ס"מ ריאליסטי שכבה כפולה מבית XR Brands”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן