בובת מין תלת מימדית מקצועית לגבר | NMC – Camilla

מידע נוסף

עשוי מ:PVC + ABS

איבר:כל הגוף

אביזר:בובת מין מתנפחת תלת מימדית

מותג:NMC

1,250.00

בובה ייחודית לחווית מין עם בובה בגודל טבעי לחוויה אולטימטיבית של מותג אביזרי המין המוביל NMC.

תיאור

במאמר זה נדבך לסקור את בובת המין התלת-מימדית התרמופלסטית, שהיא פרי פיתוח של המותג המוביל NMC. הבובה מיוצרת מחומר ה-CYBER SKIN המיוחד, ומתאימה במדויק לגודל גוף אדם. המראה של הבובה הינו ריאליסטי ביותר, עם ראש המכיל שיער חום וריסים בעיניים. מה שמפריד את סדרה זו משאר הבובות בשוק הוא העובדה שהידיים וכפות הרגליים נראות תלת-מימדיות.

ולא רק זה, הבובה מגיעה עם שני פתחים – אחד לנרתיק והשני לישבן, שמיוצרים גם הם מחומר ה-CYBER SKIN. כדי להגביר את החוויה במהלך השימוש, הבובה מצורפת ביצת רטט הנשלטת באמצעות שלט מולטי ספיד.

למעוניינים לשדרג את החוויה בעת השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה בכל שימוש. כמו כן, מומלץ לגברים המחפשים בובה איכותית ממותג איכותי כדי להבטיח הנאה מירבית.

החברה NMC מכריזה כי המוצר שלה הוא אחד החומרים המתקדמים והמהנים ביותר לשימוש, והבובה עצמה מעניקה גירוי והנאה בזמן השימוש עם שרוול פנימי איכותי במיוחד המדמה איבר גוף אמיתי.

בסופו של דבר, אם אתה מחפש בובה איכותית ומתקדמת עם מראה ריאליסטי וחווית שימוש מהנה, בובת המין התלת-מימדית התרמופלסטית היא הבחירה המומלצת.
בובת המין התלת מימדית התרמופלסטית היא פריט מתקדם ואיכותי שמאפשר חוויה ריאליסטית ומהנה. הבובה מעוצבת בצורה יוצאת דופן, כאשר גודלה דומה לגוף אדם והמראה שלה מרתק ומדמה באופן אמיתי. בעלת שני פתחים – לנרתיק ולישבן, הבובה מאפשרת חוויה מוחלטת ומגוונת.

החומר המיוחד בשם CYBER SKIN המשמש ליצירת הבובה מבטיח תחושה רכה ונעימה, דומה במראה ובמגע לעור אמיתי. בנוסף, הראש של הבובה מצויד בשיער חום וריסים בעיניים, מה שמוסיף למראה הטבעי שלה.

חלק מייחודה של הסדרה היא התלת מימדיות של ידיים וכפות רגליים, המוסיפות לחוויה תחושה נוספת של ריאליזם. כמו כן, על מנת לשדרג עוד יותר את החוויה במהלך החדירה, הבובה מצויה עם ביצת רטט רטט הנשלטת באמצעות שלט מולטי ספיד.

להוסיף לחוויה עוד יותר גירוי ונאה, הבובה מצויה עם שרוול פנימי איכותי המדמה באופן מדהים איבר גוף אמיתי. זה מאפשר למשתמשים ליהנות מחווית מינית מרתקת ומפנקת בזמן השימוש.

פריט זה הוא תוצאה של פיתוח מתקדם ומתקנת של המותג המוביל NMC. המותג ידוע בחומרים המתקדמים והאיכותיים שהוא משתמש בהם, ולכן מומלץ להשתמש בחומר סיכה בכל שימוש עם הבובה.

בסיכום, אם אתה מחפש בובה איכותית ומתקדמת שתשדרג את חוויית המין שלך, בובת המין התלת מימדית התרמופלסטית היא בחירה מומלצת. היא מתאימה לגברים שרוצים לחוות חוויה מושלמת וליהנות מפריט מיוחד מהמותג המוביל NMC.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת מין תלת מימדית מקצועית לגבר | NMC – Camilla”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן