בובת סקס למין אוראלי לגבר | NMC – The Ultimate Blozza

מידע נוסף

עשוי מ:PVC + ABS

איבר:פנים

אביזר:ראש מוצץ

מותג:NMC

850.00

בובה ייחודית לחווית מין אוראלי בגודל טבעי לחווית מציצה אולטימטיבית של מותג אביזרי המין המוביל NMC.

תיאור

"בובת ראש תלת מימדית תרמופלסטית – חווית מציצה ורטט אולטימטיבית"

בובת ראש בובה תלת מימדית תרמופלסטית היא פריט ייחודי שמציע חווית מציצה מרהיבה ומרעננת. בובה זו עשויה מחומר תרמופלסטי מתקדם, המעניק לה מראה ריאליסטי שמשתלב בצורה מושלמת עם כל סוגי העור.

הבובה מגיעה עם שיער בלונד טבעי, עיניים מרהיבות וריסים מוגדלים, המעניקים לה מראה מלא חיים. ולהוסיף לחוויה המרהיבה, פה הבובה פתוח ומוכן להקבלה חווית מציצה.

נוסף לכך, הבובה מצויה עם שתי ביצי רטט הנשלטות באמצעות שלט מולטי ספיד. ביצים אלו מתקפלות בצורה חכמה בתוך הבובה ומתחברות בקלות לטורבו הרטט המותקן בתוך הבובה.

השימוש בשלט המולטי ספיד מאפשר שליטה מדויקת ומותאמת אישית על מהירות הרטט. זאת מתן הזדמנות לשדרג ולהעניק לחוויה ריגושים נוספים ומרהיבים.

הבובה מבית המותג המוביל NMC, הידוע בפיתוח חומרים חדישים ואיכותיים ביותר. התרמופלסט שבו עשויה הבובה הוא חומר מתקדם המספק רכות, גמישות ומראה ריאליסטי.

על מנת ליהנות מחווית מציצה מושלמת, מומלץ להשתמש בחומר סיכה בכל שימוש. החומר מבטיח חוויה חלקה, נעימה ומפנקת במיוחד.

בובת הראש התלת מימדית תרמופלסטית מתאימה במיוחד לגברים אשר מחפשים חוויה מינית איכותית ומפנקת. זו הזדמנות לחוות מגע ייחודי ומרהיב עם בובה מותאמת אישית ומעניקה ערך מוסף לחיי המין.
במאמר זה נדבך לספר על בובת הראש התלת מימדית תרמופלסטית של המותג המוביל NMC. הבובה מעוצבת בצורה ריאליסטית ומציגה שיער בלונד, עיניים, וריסים. הפה של הבובה פתוח ומוכן לחווית מציצה.

בנוסף, בובת הראש מצויה במצב רטט אולטימטיבי, המספק תחושה נוספת של הנאה. הרטט מופעל באמצעות שלט מולטי ספיד, שמאפשר למשתמש לשדרג את החוויה בדרגות שונות של טיסות רעידות ורעש.

בנוסף, הבובה מצויה עם שני ביצי רטט הנשלטות בצורה נפרדת. זה מאפשר למשתמש להתאים אישית את התחושה והמהירות של הרטט במהלך השימוש.

בובת הראש התלת מימדית תרמופלסטית של NMC היא תוצר של חברה מובילה בתחום המוצרים המבוססים על תרמופלסט. התרמופלסט הינו חומר מתקדם וכיפי לשימוש והוא מספק תחושה ייחודית של ריאליזם.

בכדי להנות מיד ומחווית השימוש בבובה למדי, מומלץ להשתמש בחומר סיכה. חומר סיכה מבטיח הצמדה מירבית ומקנה תחושת גירוי נוספת במהלך השימוש.

סופסוף, בובת הראש התלת מימדית של NMC היא בחירה איכותית ומומלצת לגברים שמחפשים לשדרג את חוויתם המינית. המותג האיכותי של NMC מבטיח חווית שימוש מהנה ומרגשת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת סקס למין אוראלי לגבר | NMC – The Ultimate Blozza”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן