בובת מין מתנפחת עוזרת בית NMC – Fleur French Maid

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:בובת מין מתנפחת

עשוי מ:PVC

עמידות במים:עמידות מלאה במים

חדירה:3 חורים לחדירה

229.00

בובת המין עוזרת הבית מבית יצרנית אביזרי המין NMC

קטגוריות: , ,
NMC

תיאור

כותבים מאמר על בובת המין מתנפחת בעיצוב של עוזרת בית בעלת פנים מודפסות. הבובה מיוצרת ע"י יצרנית אביזרי המין NMC ומציעה תכונות ייחודיות. היא מאפשרת למשתמשים ליהנות משדיים מנופחות, הואגינה וישבן. עם 3 חורים לחדירה, נרתיק, ישבן ופה, הבובה מבטיחה חוויה מרתקת. היא עשויה מחומר PVC ומיועדת לשימוש במקלחת. כדי ליהנות מיכולותיה במיטבן במהלך השימושים הראשונים, מומלץ להוסיף חומרי סיכה על בסיס מים.
"בובת המין מתנפחת בעיצוב של עוזרת בית בעלת פנים מודפסות היא פתרון מעניין ומרתק לאלו שמחפשים להוסיף קצת כיף ותענוג לחייהם המיניים. הבובה, שנוצרה על ידי יצרנית המיניות NMC, מציעה למשתמשים ליהנות מהשדיים המנופחות, הואגינה וישבן.

העיצוב המדויק והמפורט של הבובה מזמין את המשתמשים לחוות חוויה ריאלית ותענוגית יותר. עם שלושה חורים לחדירה – נרתיק, ישבן ופה, הבובה מציעה יכולות רבות ומגוונות למשתמשים לחקור וליהנות מהפתעות חדשות בכל פעם מחדש.

הבובה עשויה מחומר PVC איכותי, המבטיח עמידות ואריכות ימים. בנוסף, דגם זה עוצב במיוחד לשימוש במקלחת, כך שהמשתמשים יכולים ליהנות מהבובה גם בעת רחיצה וניקוי. כדי להבטיח שימוש נעים ולשפר את החוויה, מומלץ להוסיף חומרי סיכה על בסיס מים לבובה.

בסופו של דבר, בובת המין מתנפחת עם עיצוב העוזרת בית מובהקת ופרטים ריאליסטיים יכולה להיות מוצר מושלם לאלו שמחפשים להוסיף כיף והתרגשות לחייהם המיניים."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת מין מתנפחת עוזרת בית NMC – Fleur French Maid”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן