מידע נוסף

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:CyberSkin

איבר:ואגינה וישבן Porn Star Sunny Leone

אביזר:חצי גוף ואגינה וישבן

מותג:Hustler Toys

599.00

לראשונה בישראל – בובת המין של Sunny Leone של מותג אביזרי המין האמריקאי המוביל Hustler Toys.

תיאור

בובת המין של שחקנית הפורנו Sunny Leone מהמותג האמריקאי Hustler Toys היא בובה מיוחדת שמציעה חווית מין מפנקת ומרגשת. הבובה עשויה מחומר המתקדם CyberSkin שמבטיח חווית מין בטוחה ואמיתית. לבובה יש שדיים, ואגינה והישבן של השחקנית, המאפשרים חוויה ריאלית ומרתקת במיוחד.

כדי להגביר את החוויה, יש בבובה גם ביצת רטט שמאפשרת רטט נוסף במהלך השימוש. הבובה מתאימה לשימוש במקלחת ויש להוסיף חומרי סיכה על בסיס מים להנאה מירבית בשימושים הראשונים.

לשמירה ושימוש תקינים על הבובה, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים לפני השימוש ולשטוף היטב את הבובה עם מים וסבון לאחר השימוש. יש לאוורר את הבובה ולא לשטוף את ביצת הרטט. ניתן גם להוסיף טלק לחידוש ורענון המוצר.

סדרת הבובות והמאוננים של Hustler Toys מומלצת במיוחד לגברים שמחפשים לשדרג את חוויית המין שלהם.
אחזקה ושימוש:
1) לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הבובה עם מים וסבון ולאוורר את המוצר – אין לשטוף את ביצת הרטט.
3) ניתן להוסיף טלק לחידוש ורענון המוצר.

כדי להבטיח את אחזקת הבובה ושימושה הארוך טווח, מומלץ להקפיד על תהליכי הניקוי והאחזקה המתאימים. לכן, לפני השימוש יש למרוח על הבובה חומר סיכה על בסיס מים, כדי לשדרג את ההנאה ולהבטיח חוויה טובה ומהנה יותר. חשוב לשטוף היטב את הבובה לאחר השימוש, בעזרת מים וסבון, ולא לשטוף את ביצת הרטט. לאחר השטיפה, יש לאוורר את הבובה על מנת להבטיח שהיא תיבשה באופן מלא לפני שהיא מוחזרת לאחסון.

בנוסף, ניתן להוסיף טלק לחידוש ורענון הבובה. הטלק יעזור לשמור על הבובה רכה ומשייה, ויארך את חיי השימוש שלה.

בעזרת תהליכי הניקוי והאחזקה הנכונים, ניתן להבטיח שהבובה תשמש אותך במשך זמן רב ותתחדש ותרענן בכל שימוש. אנו ממליצים להקפיד על ההנחיות הללו על מנת להבטיח את החוויה המקסימלית והאמיתית ביותר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת מין חצי גוף רוטטת | Hustler – Sunny Leone Vibrating Pussy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן