בובת מין מתנפחת עם איבר מסייבר סקין – Seven Creations Magic Flesh

מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:בובת סקס

עשוי מ:PVC

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

459.00

בובת המין החתולה הפראית של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations .

המלאי אזל

תיאור

בובת המין המתנפחת של Seven Creations היא בובה מיוחדת המעניקה חווית מין מרתקת. הבובה מגיעה עם פנים תלת מימדיות שנוצרות באופן מדויק ומדהים. הפנים המתנפחות מאפשרות לך ליהנות מחווית מין רצינית ומרהיבה.

נרתיק הואגינה של הבובה עשוי חומר ה-Cyber Skin המוכר באיכותו הגבוהה והמדמה את המראה והתחושה של איבר גוף אמיתי. בזכות חומר ה-Cyber Skin, התחושה של הנישואין והפה הם אותם כמו באדם אמיתי.

בובת המין המתנפחת עשויה מחומר ה-PVC, שהוא חומר איכותי ועמיד. כדי להגביר את הנאה החוויה, מומלץ להוסיף חומרי סיכה על בסיס מים לבובה.

בסיכום, בובת המין המתנפחת של Seven Creations היא בחירה מצוינת לכל מי שרוצה לחוות חווית מין מושלמת ומרהיבה. החומרים האיכותיים, הפנים התלת מימדיות והתחושה המדהימה הופכים את הבובה למוצר מומלץ ביותר.
מאמר זה מתאר את בובת המין המתנפחת של Seven Creations. הבובה מגיעה עם פנים תלת מימדיות ומאפשרת למשתמש ליהנות מתחושה ריאלית ומרתקת. נרתיק הואגינה של הבובה עשוי מחומר ה-Cyber Skin, המציע מראה ותחושה דומה לאיבר גוף אמיתי. הבובה עשויה מחומר PVC ומומלץ להוסיף חומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגביר את ההנאה מהשימוש בה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת מין מתנפחת עם איבר מסייבר סקין – Seven Creations Magic Flesh”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן