בובת מין מתנפחת תלת מימדית מקצועית לגבר NMC -Extravaganza – Cayenne Cleur

מידע נוסף

איבר:כל הגוף

אביזר:בובת מין מתנפחת תלת מימדית

מותג:NMC

עשוי מ:PVC + ABS

1,250.00

בובה ייחודית לחווית מין עם בובה בגודל טבעי לחוויה אולטימטיבית של מותג אביזרי המין המוביל NMC.

תיאור

בובת מין תלת מימדית תרמופלסטית מתנפחת היא מוצר ייחודי שפותח על ידי המותג המוביל NMC. הבובה מיוצרת מחומר ה-CYBER SKIN המיוחד, המעניק לה מראה ריאליסטי במיוחד. בעלת גוף מלא בגודל מלא, היא מכילה שני פתחים – לנרתיק ולישבן. הראש של הבובה מגיע עם שיער בלונד וריסים בעיניים, מה שמשפר את המראה הטבעי שלה.

סדרה זו היא הסדרה היחידה בעולם שבה הידיים וכפות הרגליים נראות תלת מימדיות וכוללות לק בציפורניים. הבובה מגיעה עם ביצת רטט הנשלטת באמצעות שלט מולטי ספיד, שמוסיף רגישות ונאה לחוויה במהלך החדירה.

הבובה עשויה מחומרים איכותיים ומתקדמים, ומגיעה עם שרוול פנימי איכותי המדמה איבר גוף אמיתי. זה מקנה למשתמש גירוי והנאה מוגברת בזמן השימוש.

על מנת להנות מחווית מירבית, מומלץ להשתמש בחומר סיכה בכל שימוש. הבובה מומלצת במיוחד לגברים שמחפשים בובה איכותית ממותג איכותי, שיתרוממה את החוויה שלהם.
בובת מין תלת מימדית תרמופלסטית מתנפחת היא אחד מהמוצרים המתקדמים והמהנים ביותר בתחום הבובות המיניות. היא מעניקה חווית מין ריאליסטית במיוחד, הנראית והתחושה שלה דומה לזו של בני אדם אמיתיים. בובה זו מעוצבת בדמותה של הכוכבת Cayyenne Cleur ומגיעה בגודל מלא.

הבובה עשויה מחומר תרמופלסטי המאפשר לה להתנפח ולהראות ריאליסטית במיוחד. היא מצויה עם שני פתחים – לנרתיק ולישבן, המיוצרים מחומר ה CYBER SKIN המיוחד. הראש של הבובה מכיל שיער בלונד וריסים בעיניים שמעניקים לה מראה טבעי וווריאציה מורכבת.

הבובה מציעה חווית מין מתקדמת וכוללת תכונות ייחודיות. הידיים וכפות הרגליים של הבובה נראות תלת מימדיות וכוללות לק בציפורניים למראה ריאליסטי נוסף. בנוסף, הבובה מצויה עם ביצת רטט הנשלטת באמצעות שלט מולטי ספיד, המסייעת בשדרוג החוויה במהלך החדירה.

הבובה מגיעה עם שרוול פנימי איכותי במיוחד המדמה איבר גוף אמיתי לחדירה. פיתוחה של הבובה נעשה על ידי המותג המוביל NMC, המכונה על ידי חברה זו כאחת מהחברות המתקדמות והמובילות ביותר בעולם בתחום זה.

מומלץ להשתמש בחומר סיכה בכל שימוש עם הבובה, על מנת להבטיח הנאה מירבית ולשדרג את החוויה. בובת מין זו מומלצת במיוחד לגברים שמחפשים בובה איכותית ממותג איכותי, המסייעת בשדרוג והתענוג במהלך הניסיון.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת מין מתנפחת תלת מימדית מקצועית לגבר NMC -Extravaganza – Cayenne Cleur”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן