בובת מין תלת מימדית מקצועית לגבר | NMC – Lucy

מידע נוסף

עשוי מ:PVC + ABS

איבר:כל הגוף

אביזר:בובת מין מתנפחת תלת מימדית

מותג:NMC

1,250.00

בובה ייחודית לחווית מין עם בובה בגודל טבעי לחוויה אולטימטיבית של מותג אביזרי המין המוביל NMC.

תיאור

בובת סקס תלת מימדית תרמופלסטית היא פריט מין מתקדם שמעניק חווית מין ריאליסטית ומהנה. הבובה מעוצבת בצורה תואמת לגוף אדם ומיוצרת מחומר ה- CYBER SKIN הייחודי. הידיים וכפות הרגליים של הבובה מודגשות תלת-מימדית, יצירה ייחודית בתחום. הבובה מגוונת וכוללת פתחים נוספים לנרתיק ולישבן, מה שמעניק חווית חדירה ריאליסטית ומרתקת.

לבובה מובנה ביצת רטט רטט הנשלטת באמצעות שלט מולטי ספיד, שמסייעת לשדרג ולהגביר את התענוג במהלך החדירה. בנוסף, הבובה מגיעה עם שרוול פנימי איכותי המדמה איבר גוף אמיתי, שמגוון התנועות שלו מחזיק בהתרגשות ובנאה במהלך השימוש.

הבובה נוצרה על ידי המותג המוביל NMC, המתמחה בפיתוח פריטים מין איכותיים ומתקדמים. השימוש בחומר סיכה מומלץ להנאה מקסימלית ומומלץ במיוחד לגברים שמחפשים איכות גבוהה וחווית מין משודרגת.
"בובת סקס תלת מימדית תרמופלסטית – התמונה הכי ריאליסטית שתמיד רציתם"

המון אנשים מחפשים את החוויה החדשה ביותר והמענה הוא פה! הבובה התלת מימדית תרמופלסטית היא הבדיחה החמה של הדור החדש. ידיים, כפות רגליים תלת מימדיות, והכל בטכנולוגיה חדישה במיוחד אשר תעניק לכם חוויה ריאליסטית וחדשה לחלוטין.

הבובה מיוצרת מחומר התרמופלסטיק המיוחד, הידוע בעמידותו הגבוהה ובריאליזם המדהים שלו. הראש עם השיער הבלונד והריסים בעיניים נראים כמו האמת! כל פרט נעשה כדי להבטיח לכם חוויה כמעט כמו חוויה אמיתית.

מה עם הפתחים? אין צורך לדאוג! הבובה מגיעה עם שני פתחים, אחד לנרתיק והשני לישבן. אל תדאגו, הם עשויים מחומר ה CYBER SKIN המיוחד. כלומר, תוכלו ליהנות מכל פרט ריאליסטי וטבעי במידה ותרצו לחדור אל הבובה.

אבל זו עוד לא כל הסיפור! הבובה מצורפת עם ביצת רטט רטט הנשלטת באמצעות שלט מולטי ספיד. זהו מהפתרונות החדשים והמתקדמים ביותר להגברת החוויה במהלך החדירה. תוכלו לשלוט במהירות הרטט ולשדרג את התענוג שלכם ככל שתרצו.

אם עוד לא הוספתי אתכם לרשימת הקניות, עושים זאת עכשיו! כי לא תמצאו מוצר כזה ייחודי בשוק. הבובה היא פרי פיתוח של המותג המוביל NMC, המכונה כאחד מהחומרים המתקדמים והמהנים ביותר לשימוש. תוכלו להיות בטוחים שקניתכם מובטחת!

תהנו מחווית השימוש בבובה התלת מימדית תרמופלסטית, תרגישו כמו אם אתם באמת בחברת אישה אלופה. אם אתם מחפשים את המותג הכי איכותי והחוויה הכי מרהיבה, אז אתם בדיוק במקום הנכון. אל תשכחו להחליק חומר סיכה לפני השימוש כדי לשדרג את החוויה בצורה מרובה הנאה.

אז בואו, תתענגו על החוויה החדשה והמרהיבה ביותר! אל תחמיצו את הזדמנות להיות הראשונים שיבינו מה זה אומר להיות בני אדם אמיתיים."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת מין תלת מימדית מקצועית לגבר | NMC – Lucy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן