סט פלאגים להרחבה אנאלית מסיליקון XR Brands – Triple Spire Tapered Silicone Anal Trainer Set

מידע נוסף

אביזר:סט פלאגים אנאלים להרחבה

מותג:XR Brands

מידות פלאג גדול:אורך כולל 12.7 ס"מ

מידות פלאג בינוני:אורך כולל 11.4 ס"מ

מידות פלאג קטן:אורך כולל 10.4 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

219.00

סט פלאגים אנאליים מיוחדים להרחבה לנשים וגברים מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands.

תיאור

ערכת פלאגים אנאליים מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands היא ערכת פלאגים הכוללת שלושה גדלים שונים של פלאגים מסיליקון. הפלאגים עשויים מחומר סיליקון חלק ומחודד, מה שהופך את ההחדרה לפנימה להיות קלה ונעימה. החומר הסיליקוני של הפלאגים בעל דרגת גימור גבוהה, ולכן הם אינם נקבוביים ונטולי פתלטים. חשוב לציין כי הם אינם מתאימים לשימוש עם חומרי סיכה על בסיס סיליקון, אלא רק עם חומר סיכה בסיס מים. ניתן לנקות את הפלאגים בעדינות עם סבון עדין או מגבונים מיוחדים לניקוי ציוד מין. הסט מומלץ לשימוש על ידי נשים וגברים שמעוניינים להתחיל ליהנות ממין אנאלי בדרך קלה ונעימה ביותר.

בנוגע לאחזקה ושימוש, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים כאשר משתמשים במוצרי המין על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה החוויתית. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הפלאג בעזרת סבון ומים או בעזרת מגבונים מיוחדים לניקוי ציוד מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הפלאג במקום מאוורר עד שייבש בחלוטין, לפני שיחזור לקופסא שלו.

הערכת פלאגים אנאליים מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands היא פלאג ייחודי המתאים למתחילים ולמנוסים כאחד בעולם המין האנאלי. הפלאגים בערכה מיוצרים מסיליקון איכותי בשלושה גדלים שונים, מה שמאפשר לכל אדם לבחור את הגודל שמתאים לו ולהתחיל את ההתרגשות המינית בצורה נוחה ובטוחה.

הפלאגים מעוצבים בצורה מחודדת ומגיעים עם חומר סיכה מבוסס מים, אשר מבטיח הספקת החלקות והחדרה קלה ונעימה, במיוחד עם החומר החלק של הסיליקון. חומר הסיכה הגבוה בתכונותיו מבטיח שהפלאגים אינם נקבוביים ונטולים פתלטים, ובכך מספקים חווית ניקיון ונעימות מרבית.

כדי לשמור על ניקיון הפלאגים ולהבטיח שימוש בטוח, מומלץ לשטוף את הפלאגים לאחר כל שימוש, באמצעות סבון עדין או מגבונים ייעודיים לניקוי ציוד מין. לאחר השטיפה, יש להניח את הפלאג להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסת האחסון.

בכדי ליהנות מהפלאגים אנאליים מסדרת Master Series באופן מיטבי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, שיתרמו לחוויה מינית מקסימלית ולחיזוק התחושות העוצמתיות שלכם. עם השימוש המתאים והאחזקה המתאימה, הפלאגים מסדרת Master Series ישמשו אתכם במשך זמן רב ויאפשרו לכם לחקור וליהנות מעולם המין האנאלי בצורה נוחה ובטוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט פלאגים להרחבה אנאלית מסיליקון XR Brands – Triple Spire Tapered Silicone Anal Trainer Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן