מידע נוסף

מידות פלאג M :אורך כולל 6.8 ס"מ

מידות פלאג S :אורך כולל 5.5 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

אביזר:סט פלאגים אנאלים להרחבה

מותג:XR Brands

מידות פלאג L :אורך כולל 7.6 ס"מ

239.00

סט פלאגים אנאליים מיוחדים להרחבה לנשים וגברים מסדרת Frisky מבית יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands.

תיאור

XR Brands – Booty Poppers Silicone Anal Trainer Set

ערכת פלאגים אנאליים מסדרת Frisky מבית יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands. הפלאגים בעלי שלושה גדלים שונים של פלאגים מסיליקון אשר גודלם הפיסי של הפלאגים מתחיל מגודל של פלאג אנאלי למתחילות ועד לפלאג אנאלי למתקדמות. הצורה המעוגלת והחומר החלק מקלים מאוד על ההחדרה, פלאג הסיליקון בדרגה גבוהה אינו נקבובי ונטול פתלטים, אך אינו תואם לחומרי סיכה על בסיס סיליקון אלא אך ורק עם חומר סיכה בסיס מים בלבד. נקי/ה עם סבון עדין או מגבונים ייעודים לניקוי, הסט מומלץ לנשים וגברים המעוניינים להתחיל ליהנות ממין אנאלי בדרך הקלה והנעימה ביותר.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הפלאג היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
אחזקה ושימוש:

בזמן השימוש בערכת הפלאגים האנאליים מסדרת Booty Poppers של XR Brands, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. השימוש בחומרי סיכה שאינם תואמים לחומר הסיליקון של הפלאגים עשוי לפגוע בחומר ולגרום לנזקים.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאגים היטב עם סבון ומים או באמצעות מגבונים יעודיים לניקוי אביזרי מין. כדי להבטיח שהפלאגים יישארו נקיים ומוכנים לשימוש הבא, יש להניחם להתייבש בטרם החזרתם לתוך הקופסא.

מומלץ לשמור על הפלאגים במקום קריר ויבש למניעת נזקים לחומר הסיליקון.

בנוסף, כדי להבטיח את בטיחותך ורווחתך, חשוב להימנע משימוש בפלאגים אנאליים אם יש פציעות או גירויים באזור הנסיכיים או אם יש כאב או תחושת חום לא נורמליים. במקרה של כאב או תחושת חום לא נורמליים במהלך השימוש, יש להפסיק את השימוש מיד ולפנות לרופא.

ערכת הפלאגים האנאליים מסדרת Booty Poppers של XR Brands מעניקה חוויה נעימה ומרגיעה ביותר עבור גברים ונשים המעוניינים להתחיל ליהנות ממין אנאלי בדרך קלה ופשוטה. הפלאגים בעלי שלושה גדלים שונים, מה שהופך את הערכה למושלמת למתחילים ולמתקדמים כאחד. החומר החלק והמעוגל מקלים על ההחדרה ומעניקים נוחות מירבית. כמו כן, הפלאגים עשויים מסיליקון בדרגה גבוהה, אשר אינו נקבובי ונטול פתלטים, המבטיחים שימוש בטוח ונעים לטווח הארוך.

בסיכום, ערכת הפלאגים האנאליים מסדרת Booty Poppers של XR Brands היא בחירה מומלצת ביותר עבור מי שמעוניין לחדור לעולם המין האנאלי בצורה נעימה, בטוחה ופשוטה. הפלאגים המעוצבים, החומר החלק והעמיד, והגדלים השונים מבטיחים חוויה מרתקת ומרגיעה עבור כל משתמש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט פלאגים להרחבה אנאלית מסיליקון למתחילות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן