מוט פיסוק איכותי עם 4 אזיקי בד לידיים ולרגליים מבית Rimba

מידע נוסף

מותג:Rimba

אביזר:מוט פיסוק עם 4 אזיקי בד איכותיים

עשוי מ:מתכת כרום

399.00

מוט פיסוק איכותי עם 4 אזיקי בד לידיים ולרגליים מבית Rimba ההולנדית.

תיאור

המאמר מתאר את המוצר – מוט פיסוק מתכת כרום, שמחובר לארבעה אזיקי בד. האזיקים, הכף היד והקרסוליים, הם רכים וחזקים בו זמנית, כך שהם נוחים במהלך הפיסוק ומעניקים כיף והנאה.

המוצר מיועד למתחילות שרוצות לבצע קשירות עדינות ונעימות למגע. הוא מבטיח תוצאות מצוינות ומספק חוויה מהנה במיוחד.
המוצר המדובר הוא מוט פיסוק מתכת כרום, המחובר לארבעה אזיקי בד. האזיקי כף היד וגם הקרסוליים רכים אך חזקים, מה שהופך אותם לנוחים ומהנים במיוחד במהלך השימוש. מדובר במוצר מבטיח ומהנה, במיוחד למתחילות שרוצות לבצע קשירות עדינות ונעימות למגע. המוט מספק יציבות ותמיכה מושלמת, ובזכות האזיקי הרכים הוא מתאים לשימוש במגוון רחב של פעילויות פיסוק. המוצר מעניק חוויה נוחה ונעימה, ובעזרתו ניתן לבצע קשירות מדויקות ומדויקות להפתעת השוק. בסופו של דבר, מדובר במוצר איכותי ומעוצב בקפידה, המתאים לשימוש יומיומי ומושך את העין.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מוט פיסוק איכותי עם 4 אזיקי בד לידיים ולרגליים מבית Rimba”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן