מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:TPE

אביזר:מאונן לגבר

מותג:Tenga

69.00

מאונן קומפקטי של יצרנית אביזרי האוננות לגבר היפנית המובילה Tenga.

תיאור

אחזקה ושימוש:

1) לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את המאונן עם מים חמים וסבון ולאוורר את המוצר.

כדי לקבל תוצאות מיטביות מהמאונן ולהאריך את חייו השימושיים, חשוב להבין את ההנחיות לאחזקה ושימוש המצוינות במאמר זה.

לפני שתשתמש במאונן, מומלץ להשתמש בחומר סיכה המבוסס על מים. חומר זה יגביר את ההנאה וישפר את הביצועים של המאונן. יש למרוח את החומר באופן אחיד על פני המאונן לפני השימוש.

לאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את המאונן עם מים חמים וסבון. יש לפנות תשומת לב לכל חלקי המאונן ולהסיר את כל הלכלוך והמרקמים העקשים שנמצאים עליו. ניתן להשתמש במברשת רכה או בספוג רך על מנת להבטיח ניקיון מוחלט של המאונן.

לאחר השטיפה, יש לאוורר את המאונן כל עוד הוא לח על מנת למנוע ריחות רעים והתפשטות חיידקים. ניתן לתלות אותו במקום מאוורר או למקם אותו על רשת לייבוש.

הפעולות האלה יסייעו לך לשמור על המאונן במצב טוב ויעיל ויאריך את חייו השימושיים. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לעקוב אחרי ההנחיות ולבצע את האחזקה והשימוש בצורה נכונה.
מדובר במאמר שמתאר את האחזקה והשימוש המומלץ למוצר מסוים. המאמר מציין שלפני השימוש במוצר, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים על מנת להגביר את ההנאה מהמוצר. כמו כן, לאחר השימוש, מומלץ לשטוף היטב את המוצר עם מים חמים וסבון ולאוורר אותו. המאמר מתווסף עם וידאו שמציג את המוצר בפועל ומראה את השימוש המומלץ.

הקישור לוידאו הוא: https://www.youtube.com/embed/W_zKPRhZe-w

מאמר זה מספק לקורא מידע חשוב לגבי אחזקה ושימוש מתאימים למוצר ומציג בצורה חזותית את השימוש המומלץ. על מנת להבטיח את קיומו הארוך של המוצר ולהבטיח שהנאה מיטיבה ממנו, חשוב להתעקש על ניקיון ואחזקה תקינים.

לסיכום, קוראי המאמר יכלו ללמוד כיצד להשתמש ולתחזק את המוצר בצורה הטובה ביותר ולהנות ממנו באופן מיטיב.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצת אוננות מקורית תוצרת יפן Tenga – Egg Cloudy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן