מידע נוסף

מותג:Tenga

אביזר:מאונן לגבר

עשוי מ:TPE

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

69.00

מאונן קומפקטי של יצרנית אביזרי האוננות לגבר היפנית המובילה Tenga.

תיאור

אחזקה ושימוש:

1) לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את המאונן עם מים חמים וסבון ולאוורר את המוצר.
אחזקה ושימוש: המאמר הזה מתעסק באחזקה ושימוש תקין של אובייקט מסוים. האובייקט שבו אנו מתייחסים הוא מאונן, ולכן נציין כמה נקודות חשובות בנוגע לשימוש ולאחזקתו.

1) משתמשים בחומר סיכה: לפני השימוש, מומלץ למרוח על המאונן חומר סיכה המבוסס על מים. החומר הזה מסייע להגברת ההנאה מן השימוש ומקנה חווית יותר מהנה.

2) ניקוי ואחזקה: לאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את המאונן עם מים חמים וסבון. ניקוי יסודי יסייע בהסרת כל הלכלוך והמוצקים שנשארו על המאונן מהשימוש הקודם. לאחר השטיפה, יש לאוורר היטב את המוצר כדי לוודא שהוא יבש במלואו לפני השימוש הבא.

בסיכום, על מנת להבטיח את שימוש תקין ואחזקה תקנית של המאונן, מומלץ להשתמש בחומר סיכה לפני השימוש ולשטוף היטב את המוצר לאחר השימוש. על ידי עקיפת המלצות אלו, תוכלו להנות ממוצר איכותי ולהאריך את חייו השימושיים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצת אוננות מקורית תוצרת יפן Tenga – Egg Shine”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן