מידע נוסף

אורך חדירה:7.5 ס"מ

אורך כולל:7.5 ס"מ

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

אביזר:ויברטור לזוגות

מדינה:קנדה

מותג:We-Vibe

זמן פעולה:שעה

זמן טעינה:6 שעות

עמידות במים:עמיד חלקית במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3 ס"מ

550.00

ויברטור סיליקון לזוגות מסדרת הויברטורים הזוגיים המצליחה בעולם וי וייב.

תיאור

Unite – הינו ויברטור יוקרתי מסדרת הויברטורים לזוגות המתקדמת והנמכרת ביותר בעולם. גרסא זו זוכת פרס “אביזר השנה לזוגות” לשנת 2018 בכנס XBIZ Awards היוקרתי וזאת כי ה Unite הינו הויברטור היחידי בעולם אשר ניתן לחוות גירוי לדגדגן כאשר היידים חופשיות, בויברטור הזוגי הינו הנמכר ביותר שבסדרה ומאפשרת לזוגות לתפעל את הויברטור ולבחור מבין 10 מקצבי רטט שונים. We Vibe Unite מעוצב בצורת C ומענג את האישה באמצעות עיסוי הדגדגן ונקודת הג’י בו זמנית, כאשר הגבר יכול במקביל וגם ליהנות מהרטט. דגם זה מגיע עם שלט אלחוטי המאפשר לזוגות לשנות את סוג הרטט בשיא הנוחות וללא כל הפרעה במהלך יחסי המין.

כדאי לדעת:
ישנם חיקויים סיניים רבים של סדרת אביזרי המין הזוגיים של המותג We Vibe. בטרם הקנייה בחנות פיזית או אינטרנטית חשוב לבדוק כי אתם אכן מקבלים את המוצר המקורי. כמו כן, שימו לב כי אינכם רוכשים את סדרת החיקויים הסינית Vibe Me אשר דומה בצורתה לסדרה המקורית.
Unite – הינו ויברטור יוקרתי מסדרת הויברטורים לזוגות המתקדמת והנמכרת ביותר בעולם. גרסא זו זוכת פרס “אביזר השנה לזוגות” לשנת 2018 בכנס XBIZ Awards היוקרתי וזאת כי ה Unite הינו הויברטור היחידי בעולם אשר ניתן לחוות גירוי לדגדגן כאשר היידים חופשיות. בנוסף, הוא הויברטור הזוגי הנמכר ביותר שבסדרה ומאפשר לזוגות לתפעל את הויברטור ולבחור מבין 10 מקצבי רטט שונים.

We Vibe Unite מעוצב בצורת C ומענג את האישה באמצעות עיסוי הדגדגן ונקודת הג’י בו זמנית, כאשר הגבר יכול במקביל וגם ליהנות מהרטט. דגם זה מגיע עם שלט אלחוטי המאפשר לזוגות לשנות את סוג הרטט בשיא הנוחות וללא כל הפרעה במהלך יחסי המין.

כדאי לדעת:
ישנם חיקויים סיניים רבים של סדרת אביזרי המין הזוגיים של המותג We Vibe. לפני הקנייה בחנות פיזית או ברשת, חשוב לבדוק כי אתם מקבלים את המוצר המקורי. כמו כן, שימו לב כי אינכם רוכשים את סדרת החיקויים הסינית Vibe Me אשר דומה בצורתה לסדרה המקורית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לזוגות We Vibe – Unite”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן