מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:נטען עם כבל USB

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:2.3 ס

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:ויברטור לזוגות

מותג:Tradenoche

499.00

Couply – ויברטור זוגי מקצועי להעצמת החוויה בחדר המיטות מבית יצרנית אביזרי המין הספרדי Tradenoche

תיאור

Couply – הויברטור לזוגות המצליח בכל הזמנים בזכות גמישותו הייחודית. הוא שונה ממוצרים אחרים שקשיחים ולא גמישים. הויברטור הזוגי המרהיב הזה עשוי מסיליקון היפואלרגני ונטען באמצעות USB מבית יצרנית האביזרים הספרדית Tradenoche. בעל ביצת רטט המספקת 10 מצבי רטט שונים לשימוש נוח וקל. ניתן להפעיל את המצבים באמצעות שלט רחוק כדי להגביר את החוויה והרגשה בחדר השינה.

קיים המלצה מומחים על המוצר זה, שממליצים בחום על קנייתו.

לשימור המוצר ושימושו:
1. בזמן השימוש עם מוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושה ככל שניתן.
2. על מנת לשמור על סטריליות המוצר לאחר השימוש, נדרש לשטוף בזהירות את הויברטור הזוגי באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין.

בסופק עובר המוצר על כל התקנים והרגולציות הרלוונטיות ומגיע עם אחריות מלאה מהיצרן.

הוא מתאים לזוגות שרוצים להעניק לעצמם חווית רומנטיקה והנאה נוספת בחדר השינה.
Couply – הויברטור המומלץ לזוגות

הויברטור לזוגות Couply הוא מוצר מומלץ במיוחד לזוגות המעוניינים להעצים את חווייתם המינית ולהגביר את התענוגותיהם בחדר המיטות. בניגוד למוצרים אחרים בשוק המיני, Couply מציע גמישות מרבית בשימוש ונוחות מירבית למשתמשים.

הויברטור עשוי מסיליקון היפואלרגני המבטיח נוחות ובטיחות מירבית לשימוש. בנוסף, הויברטור מגיע עם ביצת רטט המפיקה 10 מצבי רטט שונים, כך שכל זוג יכול למצוא את המצב המתאים לו. ניתן להפעיל את הויברטור בקלות באמצעות שלט רחוק, כדי להעצים את החוויה והריגוש במהלך השימוש.

לשמירה על הויברטור במצב סטרילי, מומלץ לשטוף אותו בזהירות במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. כמו כן, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולשפר את התחושה.

הוא מגיע עם טעינה נוחה באמצעות חיבור USB, כך שניתן להשתמש בו בקלות ובכל מקום.

סקירות חיוביות רבות ממשתמשים מרוצים מהויברטור ומהתוצאות שהוא מספק. המוצר מקבל ביקורות טובות בזכות גמישותו ואיכותו הגבוהה.

לסיכום, Couply הוא הויברטור המומלץ במיוחד לזוגות המעוניינים להעצים את חווייתם המינית ולשדרג את חדר המיטות שלהם. הגמישות, הנוחות והתכנון המודרני של המוצר הם הגורמים שהופכים אותו למוצר מומלץ במיוחד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לזוגות נטען עם שלט רחוק Tradenoche – Couply”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן