מידע נוסף

חברה:Dame

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

זמן פעולה:עד שעה וחצי

זמן טעינה:שעתיים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.1 ס

אביזר:ויברטור לזוגות

639.00

הויברטור המוצלח בגירסה משודרגת דור 2 של חברת Dame האמריקאית.

תיאור

כותרת: ויברטור לזוגות המאפשר עיסוי לדגדגן ללא ידיים

מאמר:

ויברטור לזוגות עשוי סיליקון הוא האביזר המושלם לזוגות שמחפשים חוויה חדשה ומרעננת בחיי המין שלהם. מוצר זה, שזכה לתואר "אביזר השנה לזוגות" לשנת 2018, הוא פיתרון ייחודי המספק עיסוי עדין ומהנה לדגדגן ללא צורך בשימוש בידיים.

הויברטור עוצב במיוחד למבנה האנטומי של גוף האישה ומתאים במדויק לעקבות הכנפיים הגמישות והשפתיים הייצוניות. בזכות העיצוב הייחודי, הויברטור נושם בנרתיק בצורה מותאמת אישית ומספק חוויה מרעננת ומרגשת בזמן השימוש.

הדגם החדש הוא המשך לסדרת Eva המצליחה שכעת, ומציע תכונות מתקדמות נוספות. הויברטור מגיע עם תחנת עגינה לנוחות השימוש והטעינה, ומגיע עם 3 מצבי רטט הקודמים. כל זאת בלי צורך בסוללות, כך שניתן ליהנות מחווית השימוש בויברטור בכל רגע נתון.

בנוסף, הויברטור עמיד במים, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש גם במהלך המקלחת. כך, ניתן ליהנות מחוויה מלאה ומרעננת בזמן שאתם רוחצים.

כדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר ולהאריך את חיי השימוש שלו, ישנם כמה עקרונות אחזקה ושימוש שחשוב לפעול לפי ההנחיות הבאות:

1. בזמן השימוש בויברטור, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע לכם להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה המרעננת של הויברטור.

2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר השטיפה, יש להניח את הויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

בסופו של דבר, הויברטור לזוגות הוא אביזר מרהיב המעניק חוויה ייחודית ומרעננת בחיי המין. עם העיצוב האנטומי והתכונות המתקדמות, אתם מוזמנים להתנסות בו ולחוות תענוג עוצר נשימה.
הויברטור לזוגות הוא פתרון חדשני שמביא חווית עיסוי מהנה ומרעננת לזוגות. בעזרת חומרי הסיכה הייחודיים שלו, הויברטור מאפשר לזוגות ליהנות מגירוי ועיסוי מדויק בכל רגע ובכל מקום בלעדיו. העיצוב האנטומי המיוחד של הויברטור מתאים במדויק לגוף האישה ומאפשר תמיכה ונוחות מקסימלית בזמן השימוש. עם הויברטור לזוגות של Dame, לא תצטרכו יותר להשתמש בידיים כדי ליהנות מחווית עיסוי עוצמתית.

הויברטור מגיע עם תחנת עגינה לטעינה, שמבטיחה שהוא תמיד מוכן לשימוש. בנוסף, הויברטור מציע שלושה מצבי רטט שונים, כך שתוכלו להתאים את החוויה לטעמכם האישי. ומה זה אומר? שתוכלו ליהנות מעיסוי עדין ורגוע או מעיסוי חזק ומרענן, כל לפי הצורך והרצון שלכם.

הויברטור מיוצר מסיליקון איכותי, המבטיח את חווית המגע הכי נעימה ונינוחה. והכי טוב? הוא עמיד במים, כך שתוכלו ליהנות ממנו בכל רגע ובכל מקום, גם במקלחת.

כדי לשמור על הויברטור שלכם במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. זה יעזור לשמור על החומרים ולהבטיח חווית עיסוי מקסימלית. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניח לויברטור להתייבש לפני שהוא יוחזר לקופסא.

הויברטור לזוגות של Dame הוא אביזר השנה לזוגות לשנת 2018, וזה לא קטנה! עם הויברטור המתקדם הזה, תוכלו לחוות עיסוי איכותי ומרגש יותר מתמיד. אז למה לחכות? תנו לו להתנסות ותיהנו מחווית עיסוי חדשה לחלוטין!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען לזוגות דור 2 EVA”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן