מידע נוסף

מותג:The Rabbit Company

אביזר:ויברטור יוקרה

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט | 6 מהירויות רטט - 36

אורך כולל:22 ס"מ

אורך חדירה:12 ס"מ

קוטר מירבי:3.6 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

990.00

ויברטור יוקרתי של מותג אביזרי הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company.

תיאור

The Rabbit Wand הוא ויברטור מתקדם ומודרני מבית המותג האמריקאי The Rabbit Company. המוצר הוא אחד מהויברטורים המתקדמים ביותר בשוק היום ומציע חוויית עונג ייחודית. הויברטור נטען באמצעות כבל USB ומצויד במנוע חזק ומתקדם שמספק 6 מקצבים ו-6 מהירויות שונות לבחירה.

המאפיין הייחודי של הויברטור הוא הצורה שלו, הנקראת "וונד". הצורה המתקפלת מאפשרת למשתמשת ליהנות מגירוי פנימי או חיצוני, ובמיוחד בזמן גירוי פנימי ניתן ליהנות גם ממאלץ אורגזמה בצורת ארנבון.

The Rabbit Wand מתאים במיוחד למתחילות ומציע מידות אידיאליות. המוצר מומלץ לנשים שמחפשות ויברטור מתקדם וייחודי, וגם לגברים המעוניינים לפנק את הנשים שלהם עם מתנה יוקרתית ומיוחדת.

כדי לשמור על הויברטור ולהבטיח את השימוש הארוך שלו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור עם סבון ומים או באמצעות מגבונים ניקוי מיוחדים. חשוב להימנע מהרטבת אזור הטעינה. לאחר השטיפה, יש להתיש היטב את הויברטור טרם החזרתו לקופסת האחסון.
המשפט הראשון במאמר יכול להיות:

"The Rabbit Wand הוא הויברטור המתקדם ביותר בעולם, שמגיע מהמותג האמריקאי The Rabbit Company."

המשפט השני במאמר יכול להיות:

"הוא מצויד באחד המנועים החזקים ביותר ומגיע עם 6 מקצבים שונים ב-6 מהירויות שונות, מאפשר לך ליהנות מגירוי פנימי או חיצוני."

המשפט השלישי במאמר יכול להיות:

"בנוסף, בזמן גירוי פנימי ניתן ליהנות גם ממאלץ אורגזמה בצורת ארנבון, המעניק לך חווית עונג מושלמת."

המשפט הרביעי במאמר יכול להיות:

"הויברטור נמצא במידות אידיאליות למתחילות ומומלץ במיוחד לנשים המחפשות ויברטור ייחודי ומתקדם."

המשפט החמישי במאמר יכול להיות:

"הוא מהווה מתנה יוקרתית במיוחד לגברים שמעוניינים לפנק את הנשים שלהם."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוונד וקרתי נטען עם מאלץ לדגדגן The Rabbit Company – The Rabbit Wand”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן