מידע נוסף

מותג:The Rabbit Company

אביזר:ויברטור אנאלי יוקרתי לגברי

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט | 6 מהירויות רטט - 36

אורך כולל:20.3 ס"מ

אורך חדירה:11.4 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

990.00

ויברטור אנאלי יוקרתי של מותג הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company.

המלאי אזל

תיאור

The Beaded Backdoor Rabbit is considered the most advanced anal vibrator for men/women in the world, developed by the premium American brand The Rabbit Company. The vibrator is rechargeable via a USB cable and is equipped with one of the most powerful motors available today, offering 6 different patterns at 6 different speeds for your choosing. The Beaded Backdoor Rabbit is the only vibrator in the world that allows men to simultaneously enjoy pleasure from the P-spot (prostate), the perineum area, and the testicles, or for women to experience internal stimulation with the added pleasure of clitoral stimulation, thanks to its unique design that combines rotating beads and bunny ears that are not found in any other male accessory. This vibrator is recommended for men/women who are looking for the best anal accessory in the world today, without compromising on enhancing the orgasmic experience as part of a couple's play or during self-pleasure.

Maintenance and Usage:
During the use of sexual products, it is highly recommended to use water-based lubricants in order to maximize pleasure and enhance the sensation as much as possible.

After use, it is important to thoroughly clean the vibrator with soap and water or with specialized cleaning wipes for sex toys, while avoiding wetting the charging area. Afterward, allow it to dry before returning it to its box.
מומלץ לבדוק את הויברטור לפני כל שימוש על מנת לוודא שאין נזקים או תקלות במכשיר. יש לוודא שהוא מחובר באופן תקין ושהסוללה מטענת כראוי. בנוסף, כדאי להשתמש בג'ל מין לח לשימור והגנה על העור באזור האנאלי או הנרתיק. יש להימנע משימוש עם משקפיים או עדשות מגע כדי למנוע פגיעה במכשיר. לעולם אל תשתמש בכוח יתר על המומלץ ותתפשר על כל תחושת כאב או תסמין של פגיעה. במקרה של כאב או תסמין של פגיעה, יש להפסיק את השימוש במיידי ולהתייעץ עם מומחה. יש להוריד את הסוללה מהמכשיר במקרה של אי שימוש במשך זמן ממושך. בסופו של דבר, יש לשמור על הויברטור במקום קריר ויבש ולהימנע ממגע עם חומרים כימיים או שמנים. בקשת כללי הוראות שימוש ואחזקה נמצאות בתוך הקופסא של הויברטור ומומלץ לקרוא אותן לפני השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור אנאלי נטען החזק ביותר בעולם לגבר The Rabbit Company – The Beaded Backdoor Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן