ויברטור לחדירה אנאלית צר וארוך Exotic Diamond

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור אנאלי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:25.5 ס"מ

אורך חדירה:23 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:PVC + ABS

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

249.00

ויברטור לחדירה אנאלי למתחילות,  איכותי מבית יצרנית אביזרי המין NMC.

תיאור

מאמר על הויברטור האנאלי מסיליקון של מותג NMC:

הויברטור האנאלי מסיליקון של מותג NMC הוא מוצר איכותי ומתקדם שעוצב במיוחד על מנת לספק חוויה מירבית בעינוג נקודת הפרוסטטה לגבר והאזור הסביבתי. הויברטור מגיע עם קצה שפיצי וזווית מיוחדת שמאפשרת גישה נוחה לפרוסטטה.

הויברטור מצויד ב-10 מצבי רטט שונים שהותאמו במיוחד לעינוג האזור, וניתן לבחירה באמצעות כפתור ההפעלה בבסיס הויברטור. זה מאפשר למשתמש להתאים את המצב הרצוי לפי ההעדפות האישיות שלו.

הויברטור עמיד במים, מה שמאפשר לו להיות בשימוש גם במקלחת או באמבטיה. זה יכולות מרחב שימוש נרחבות ומגוונות.

בכדי לשמור על מוצר זה ולהבטיח את השימוש הטוב ביותר, מומלץ לעקוב אחרי ההנחיות הבאות:

1) מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. זה עשוי לשפר את חוויית השימוש ולהעניק לך תחושות נוספות של עינוג.

2) לאחר השימוש, מומלץ לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. זה יסייע לשמור על הויברטור נקי ומוכן לשימוש בעתיד.

באמצעות עקרונות האחזקה והשימוש הנכונים, תוכלו להבטיח את החוויה הטובה ביותר ואת המשך השימוש הארוך טווח של הויברטור האנאלי מסיליקון של מותג NMC.
3) יש לאחזק את הויברטור במקום יבש וקריר לאחר השימוש על מנת להבטיח את שמירת האיכות והעמידות שלו לאורך זמן.

4) כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים, יש לוודא שהויברטור טעון במלואו לפני שימוש. ניתן להשתמש בכבל הטעינה המצורף למוצר ולחברו למקום המתאים בויברטור ולחברו למקור חשמל.

5) ניתן לשים את הויברטור בתיק או באריזה מיוחדת לאחסון על מנת לשמור על ניקיונו ולמנוע נזקים אקראיים.

6) כדי להשתמש בויברטור עם נוחות מירבית, מומלץ למרוח מעט ג'ל מין או חומר סיכה לחלקו החיצוני של הויברטור לפני השימוש.

7) במידת הצורך ניתן להתייעץ עם מומחה או קורא הוראות נוספות המצורפות למוצר על מנת לקבל הכוונה נוספת לשימוש בויברטור בצורה תקנית ומאובטחת.

8) יש לשמור על הובלת הויברטור בצורה התאימה ובמקום בטוח על מנת למנוע נזקים או שבירה של המוצר.

בסופו של יום, הויברטור האנאלי מסיליקון מהמותג המוביל NMC הוא אביזר ייחודי ומהנה המתאים לשימוש עינויי ולגברים המעוניינים להעניק לעצמם חווית הנאה חדשה ומרעננת. עם תחזוקה ושימוש נכונים, הויברטור יכול להחזיק לאורך זמן ולספק תוצאות נהדרות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לחדירה אנאלית צר וארוך Exotic Diamond”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן