ויברטור פנינים דק נטען מסיליקון יוקרתי לחדירה כפולה Rabbit Essentials – Double Penetration

מידע נוסף

מותג:Rabbit Essentials

אביזר:ויברטור פניני מתכת פרימיום לנקודת הג'י

מצבים לבחירה:3 מצבים מאלץ | 3 מהירויות סיבוב | 2 מצבי סיבוב

אורך כולל:24 ס"מ

אורך חדירה:11ס"מ

קוטר מירבי:2.8 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

699.00

ויברטור פנינים דק נטען מסליקון Body Safe לחדירה כפולה של מותג אביזרי המין Rabbit Essentials

תיאור

הויברטור המומלץ לשנת 2019: סקירה מקיפה

הויברטור המומלץ לשנת 2019 הוא הויברטור הייחודי של Rabbit Essentials. מהדור החדש של ויברטורים, הויברטור הזה מגיע עם המון יתרונות ותכונות מיוחדות.

הויברטור עשוי מסיליקון משי מהסדרה החדשה של Body Safe Silicone, שהיא הפיתוח האחרון בשוק הויברטורים. גודלו הדק והנעים למגע הופך אותו למושלם למתחילות. בנוסף, הויברטור נטען באמצעות כבל USB שמצורף לערכה, ולכן אין צורך בסוללות.

הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן בזמן החדירה ובעל מוט עם עיצוב ארגונומי מיוחד, המאפשר תנועה נוחה וקלה במהלך החדירה. בחלקו האחורי של הויברטור נמצאים 5 חרוזים לחדירה אנאלית, וכך הויברטור מתאים לשימוש גם וואגינאלי וגם אנאלי.

הויברטור מגיע עם 7 מהירויות רטט שונות, שניתן לשלוט בהן בקלות ובנוחות באמצעות כפתורי ה-LED הממוקמים בבסיס הויברטור.

היתרון המיוחד של הויברטורים של Rabbit Essentials הוא האפשרות לנעילה. על ידי לחיצה על כפתורי הפלוס והמינוס בו זמנית, ניתן לנעול את הויברטור ולקחת אותו לכל מקום ללא חשש שהוא יתחיל לפעול מעצמו.

הויברטור מגיע באריזה מהודרת המתאימה למתנה. לשימוש נכון וארוך טווח, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ולנקות את הויברטור בסבון ומים לאחר כל שימוש.

הויברטור המומלץ לשנת 2019 של Rabbit Essentials הוא הבחירה המושלמת למי שרוצה לחוות עינוג מרהיב ולקבל את המרב מהחוויה המינית שלה.
בכל קנייה של ויברטור חשוב לקחת בחשבון את האחזקה והשימוש הנכון שלו. למען הסר ספק, אחד הויברטורים המומלצים לשנת 2019 הוא הויברטור מותאם עבור מתחילות, המכונה Slim Realictic. הויברטור המיוחד הזה עשוי מסיליקון משי נעים במיוחד, המגיע מהדור החדש של Body Safe Silicone. זהו חומר מתקדם המבטיח איכות גבוהה יותר בסטנדרטים הרגילים של ויברטורים. הויברטור הזה נטען בקלות באמצעות כבל USB הכלול בערכה, ולא דורש שימוש בסוללות.

המאפיינים הייחודיים של הויברטור מובטחים לספק את הנאה מירבית בזמן החדירה. הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן, ובמוט בעל עיצוב ארגונומי מיוחד המסייע בהפקת הנאה טובה יותר. חלקו האחורי של הויברטור מכיל 5 חרוזים לחדירה אנאלית, כך שהויברטור יכול לשמש גם לחדירה וואגינאלית וגם לחדירה אנאלית. הויברטור מצויד ב-7 מהירויות רטט שונות, שניתן לשלוט בהן בקלות באמצעות כפתורי ה-LED הממוקמים בבסיס הויברטור.

בנוסף לכל יתרונותיו, הויברטור מגיע באריזה מהודרת המושלמת למתנה. כדי לשמור על איכותו ומוצריותו, חשוב להבין את האחזקה והשימוש הנכון של הויברטור. מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש, כדי להבטיח הנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון ולהניחו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

בקניית הויברטור, עליך לקחת בחשבון גם את הפלוס המוסיף שבו. על ידי לחיצה זו, ניתן לנעול את הויברטור ולמנוע פעולה לא רצויה במקרה של נשיאה או שימוש בו במקום לא רצוי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פנינים דק נטען מסיליקון יוקרתי לחדירה כפולה Rabbit Essentials – Double Penetration”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן